• پ. اکتبر 24th, 2024

مرد مارشمالویی عظیم به تورنتو می‌آید

مجسمه بادی مرد مارشمالویی عظیم قرار است به زودی در Nuit Blanche ۲۰۲۳  تورنتو به نمایش گذاشته می‌شود. آیا می‌دانید چرا؟

یک مجسمه بادی عظیم از مرد مارشمالویی همزمان با اجرای Nuit Blanche ۲۰۲۳ در تورنتو  در سطح شهر تورنتو به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش بلاگتو، این مجسمه بادی مرد مارشمالویی قرار است در یکی از کوچه‌های تورنتو به نمایش گذاشته شود و در عین حال که نشان دهنده‌ی طرحی پایدار و مردم محور برای توسعه عادلانه و نظارت بر منابع طبیعی است بطور غیر مستقیم نشان می‌دهد چطور توسعه شهری موجب تراکم بالای جمعیت و کاهش فضاهای سبز و طبیعی می‌شود.

قرار دادن مجسمه بادی مرد مارشمالویی اهمیت اولویت‌بندی نیازهای مردم و محیط‌ زیست را نیز برجسته کرده و مسئولیت جمعی شهروندان را در رابطه با حفاظت از منابع زیست محیطی و معابر شهری را به آن‌ها یادآور می‌شود.

مجسمه بادی عظیم مرد مارشمالویی از کجا آمده است؟

سازنده  مجسمه مرد مارشمالویی «رودا مدحت» هنرمند کانادایی در حال حاضر مقیم تورنتو است. او مدرک لیسانس هنرهای زیبایش را از دانشگاه اوکاد (OCAD) گرفته و کارهای هنری او اغلب توام با دیدگاه‌های خلاقانه برای پر کردن شکاف‌های فرهنگی و انسانی محیط‌های شهری است.

امسال قرار است در Stackt Market for Nuit Blanche ۲۰۲۳. به معضلات فضاهای کم در محیط‌های شهری پرداخته شود. در Nuit Blanche ۲۰۲۳ همچنین شما می‌توانید از نمایشگاه‌های شگفت انگیز، پروژه‌های مستقل و تاسیسات موجود در محلات مختلف تورنتو بازدید کنید.

Breaking Ground، نیز از هنرمندان دعوت کرده تا ایده‌های خلاقانه‌شان را با محوریت جهان طبیعی، تغییرات آب و هوایی و نوآوری ارائه کنند.

ساعات بازدید از مجسمه‌ی مرد مارشمالویی در Nuit Blanche ۲۰۲۳  از ساعت ۷ بعد از ظهر روز ۲۳ سپتامبر تا ۷ صبح روز ۲۴ سپتامبر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با Nuit Blanche ۲۰۲۳ اینجا را کلیک کنید.

News Editor
Author: News Editor