• چ. اکتبر 23rd, 2024

در حالی که همیلتون (Hamilton)، انتاریو با بیش از 100 آبشار برای کاوش، تپه‌ها، و مناظر حماسی بر فراز دره‌های زیر آن یک مقصد مسحورکننده برای پیاده‌روی پاییزی است، یکی از دیدنیترین مناظر آن آبشار Tew است.

این آبشار فوق‌العاده‌ که از Logie’s Creek سرچشمه میگیرد، بر روی صخره‌ای در جریان است که در این زمان از سال با رنگ‌های درخشان پاییزی مزین شده است. همچنین این آبشار بلندترین آبشار در منطقه است و در ارتفاع چشمگیر 41 متری از زمین در جریان است. یعنی تنها 10 تا 15 متر از ارتفاع آبشار نیاگارا فاصله دارد!

به نظر می‌رسد که عموم مردم به این جاذبه علاقمند شده‌اند زیرا در حال حاضر برای کاهش ازدحام جمعیت باید برای بازدید روزانه در طول فصل پاییز از قبل رزرو کنید و هزینه‌های زیادی بپردازید.

در منطقه حفاظت شده Spencer Gorge در دهکده جذاب و تاریخی Dundas می‌توانید در یک بازدید از دو آبشار دیدن کنید. آبشار Webster دومین آبشاری است که دارای یک جریان آب باشکوه و دیدنی است.

می‌توانید برای رسیدن به این آبشار، مسیر آبشار Tew را دنبال کنید. از آنجا می‌توانید پیاده‌روی خود را ادامه دهید تا به چشم انداز حماسی Dundas Peak برسید که مکانی خیره کننده با رنگ‌های بی‌نظیر پاییزی است.

اگر قصد دارید در فصل پاییز به آنجا سفر کنید اکنون باید رزرو آنلاین خود را انجام دهید که می‌تواند تا یک هفته قبل انجام شود. امکان رزرو برای همان روز وجود ندارد.

News Editor
Author: News Editor