• چ. اکتبر 23rd, 2024

آژانس خدمات مرزی کانادا در سراسر کشور نیرو استخدام می‌کند

آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در حال حاضر به دنبال پر کردن برخی از موقعیت‌های خالی خود در سراسر کانادا است و داوطلبین حضور در این مشاغل می‌توانند سالیانه تا بیش از ١٠٠ هزار دلار درآمد داشته باشند. آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA)  به نقل از ام‌تی‌ال بلاگ، در بخش‌هایی همچون اطلاعات، شاخه علم و فناوری، عملیات تجاری، مدیریت یکپارچه سازی و فرودگاه‌ها نیرو می‌پذیرد.

برای قرار گرفتن در لیست واجدین شرایط ارائه درخواست برای این مشاغل، نامزدها باید دارای مدرک دیپلم دبیرستان یا ترکیب قابل قبولی از تحصیلات، آموزش و یا تجربه باشند. علاوه بر این، داشتن تجربه در حوزه‌هایی نظیر جمع‌آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل داده‌ها، ارائه مشاوره و راهنمایی عملکردی به تیم‌ها و مشتریان، نظارت و ردیابی زمان‌بندی پروژه‌ها و تحویل‌پذیری‌ آنها، از جمله مهارت‌های کلیدی برای پذیرش در این مشاغل می‌باشد.

همکاری با آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) مزایای زیادی را به دنبال دارد و شما به عنوان یک کارمند دولت فدرال، طرح مراقبت‌های بهداشتی، طرح دندانپزشکی، بیمه از کار افتادگی و بسته‌ تعطیلات و و مرخصی را دریافت خواهید کرد. مشاغل مورد نظر به شرح زیر است:

سرپرست تیم / مهندس ارشد تحقیقات

مهندس ارشد تحقیقات

حقوق: ١٠۴,١٣۵ تا  ١٢١,۴۵١ دلار

زیرگروه: واحد اطلاعات، علوم و فناوری

مکان: اتاوا، انتاریو

شرح شغل: نامزدها باید مستقیماً در مأموریت‌های آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) برای ارائه خدمات مرزی یکپارچه و فراهم سازی امنیت ملی شرکت کرده و جریان آزاد عبور و مرور مردم و کالاها را تسهیل کنند.

متقاضیان این شغل باید دارای مدرک تحصیلات تکمیلی از یک موسسه معتبر در رشته مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی هوانوردی، مهندسی زمین شناسی، معماری دریایی یا سایر تخصص‌های مهندسی مرتبط با این وظایف باشند. پیش از پذیرش در این شغل، یک بررسی‌ امنیتی مخفی نیز بر روی داوطلبین صورت خواهد گرفت.

بازرس انطباقات تجاری

بازرس انطباقات تجاری

حقوق: ٨١,٠۶٠ تا ١٠۴.٩٨٨ دلار

زیرگروه: بخش عملیات تجاری

مکان: مونترال و کبک سیتی

شرح شغل: وظایف این موقعیت شغلی شامل تعیین ارزش گمرکی کالاهای وارداتی، تعیین مبدأ و تعرفه قابل اعمال برای کالاهای وارد شده به کانادا و صادر شده از کشور می‌باشد.

به منظور ارائه درخواست برای این موقعیت شغلی، نامزدها باید  دو سال از دوران تحصیل پس از دوران متوسطه خود را در زمینه‌هایی مانند حسابداری، امور مالی، مدیریت بازرگانی، ریاضیات، محاسبات مدیریتی، تجارت بین الملل و حقوق را با موفقیت گذرانده باشند. برای پذیرش در این شغل، دریافت تائیدیه امنیتی لازم است.

مدیر بخش خدمات اطلاعات مرزی

مدیر بخش خدمات اطلاعات مرزی

حقوق: ۶۵,۵۴٧ تا ٧٠,۶٢٢ دلار

زیرگروه: بخش مدیریت شرکت، برنامه‌ها و یکپارچه سازی

مکان: سنت جان، نیوبرانزویک

شرح شغل: مدیر این بخش ملزم به انجام فعالیت‌های مربوط به مدیریت منابع انسانی از جمله آموزش و توسعه، تعریف و نظارت بر اهداف تیم و همچنین مدیریت بودجه مرکز هزینه و کنترل کیفیت و سایر برنامه‌های نظارتی خواهد بود.

داوطلبان واجد شرایط، باید دارای مدرک دیپلم متوسطه باشند. علاوه بر این، دوزبانه بودن از اهمیت زیادی برخوردار است. افراد همچنین باید تائیدیه امنیتی را نیز دریافت کنند.

پست‌های اداری

پست‌های اداری

حقوق: ۵۵,٩۵۵ تا ۶٠,٣٩٩ دلار

زیرگروه: ناحیه مرکزی آلبرتا

مکان: فرودگاه بین‌المللی ادمونتون و فرودگاه بین‌المللی کلگری

شرح شغل: واجدین شرایط سمت‌های اداری در فرودگاه‌های ادمونتون و کلگری، باید دو سال دبیرستان یا دوره‌های تحصیلی، آموزشی و یا تجربی را با موفقیت به پایان رسانده باشند. دریافت گواهینامه امنیتی، داشتن گواهینامه رانندگی معتبر و توانایی اضافه کاری در صورت لزوم، از ملزومات این نقش می‌باشد.

News Editor
Author: News Editor