• چ. اکتبر 23rd, 2024

اسپانسرشیپ جدید والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها از ۲۰ می باز می‌شود

اسپانسرشیپ جدید والدین و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها (از ۲۰ می ۲۰۲۴ دردسترس خواهد بود. اداره مهاجرت تعداد دعوتنامه‌های خود را به ۳۵۷۰۰ اسپانسر اضافه خواهد کرد تا به هدف پذیرش ۲۰۵۰۰ درخواست برسد.

امسال در مقایسه با سال گذشته ۵۵۰۰ دعوتنامه بیشتر صادر خواهد شد و از ۲۱ می این دعوتنامه‌ها طی دوره‌های تقریبا دو هفته‌ای ارسال خواهد شد. همچنان اسپانسرهای جدید نمی‌توانند درخواست علاقمندی خود را ارسال کنند و این برنامه شامل آنها نخواهد بود.

اداره مهاجرت دعوتنامه‌های صادر می‌کند که مربوط به سال ۲۰۲۰ است. این اداره از همین رویکرد در سال‌های ۲۰۲۱، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ استفاده کرد و امسال نیز به همین منوال خواهد بود.

اداره مهاجرت به اسپانسرها توصیه کرده است که اگر سال ۲۰۲۰ فرم های مربوطه را ارسال کردند، اما در سال‌های ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ دعوت‌نامه‌ای دریافت نکردند آدرس ایمیل خود را چک کنند.

افرادی که سال ۲۰۲۳ درخواست خود را ارسال کردند باید درخواست خود را به صورت الکترونیکی از طریق اقامت دائم یا پورتال اقامت دائم نماینده خود ارسال کرده باشند.

شرایط لازم برای اسپانسرشیپ PGP در سال ۲۰۲۴:
_شهروند یا مقیم دائم کانادا باشید
_الزامات مالی اداره مهاجرت را برآورده کنید
_درخواست اسپانسری خود را سال ۲۰۲۰ ارسال کرده باشید

افرادی که می‌خواهند با والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود در کانادا باشند اما نمی‌توانند در طرح اسپانسرشیپ شرکت کنند می‌توانند برای سوپر ویزا درخواست دهند.

دارندگان سوپر ویزا می‌توانند تا ۵ سال بدون ترک کشور در کانادا اقامت کنند. همچنین آنها می‌توانند بعد از اتمام زمان ۵ سال دو سال دیگر نیز اقامت‌شان را تمدید کنند.

اکنون پروسسینگ تایم اسپانسرشیپ PGP به استثنای استان کبک ۲۰ ماه است. این مرحله برای استان کبک ۳۳ ماه است.

News Editor
Author: News Editor