• چ. اکتبر 23rd, 2024

اگر می‌خواهید بلیط هواپیما بگیرید، از این ابزار گوگل استفاده کنید

کسانی که به دلیل تاخیر پرواز یا قیمت‌ بالا از مسافرت هوایی خودداری می‌کردند، در جریان باشند که گوگل، پلتفرم Google Flights ارتقا داده است.

سفرهای هوایی اغلب ممکن است پرهزینه باشند و دسترسی به آنها برای بسیاری از افراد مشکل است. با این حال، گوگل از طریق پلتفرم Google Flights در جدیدترین نسخه خود برای افرادی که نگران هزینه‌های سفرشان هستند، سه ویژگی جدید اضافه کرده که می‌تواند برای آنها بسیار مفید باشد.

هر مسافر صرفه‌جویی می‌داند که اولین راز یافتن پرواز ارزان، رزرو بلیط از قبل است. اما سوالی که پیش می‌آید، این است که بهتر است همین الان رزرو را انجام دهیم یا منتظر بمانیم تا قیمت‌ها پایین‌تر بیایند؟ داده‌های ترند جدید Google Flights به شما در پاسخ به این سوال کمک می‌کند. شما در حال حاضر می‌توانید با جستجوی پرواز در گوگل ببینید که قیمت‌ها معمولا بر اساس تاریخ و مقصد در چه زمانی ارزان‎‌تر بوده است. این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید با یک دید کلی از قبل بدانید که بهترین زمان رزرو بلیط پرواز دقیقا چه زمانی است.

ویژگی دوم این پلتفرم گوگل به مسافران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از کاهش قابل توجه قیمت بلیط به وسیله ایمیل مطلع شوند و علاوه بر آن در یک بازه زمانی سه تا شش ماهه روند و تغییرات آن را پیگیری کنند. ویژگی سوم که در حال حاضر فقط برای کاربران ایالات متحده به صورت آزمایشی در دسترس است، گزینه‌ای به نام قیمت تضمینی است. این گزینه بدان معناست که Google Flights مطمئن است قیمتی که می‌بینید تا روز پرواز از این کمتر نخواهد شد و گوگل در صورت کاهش قیمت، مابه‌التفاوت آن را از طریق Google Play به شما پرداخت خواهد کرد.

Google Flights

این ویژگی‌های جدید Google Flights درست زمانی معرفی شدند که بسیاری از کانادایی‌ها در سال ۲۰۲۳ به دلیل محدودیت‌های مالی خانه‌نشین شده‌اند. یکی از نظرسنجی‌های کمپانی Nanos Research نشان می‌دهد که ۳۸ درصد از کانادایی‌ها احتمالا برای برنامه‌های تابستانی خود کمتر هزینه می‌کنند و ۵۷ درصد هم به دلیل مسائل مالی تمایلی به سفرهای بین‌المللی ندارند. گفتنی است که شرکت‌کنندگان این نظرسنجی هزار و ۵۵ فرد ساکن کانادا را تشکیل می‌دادند که هر کدام بالای ۱۸ سال سن داشتند. بر اساس یک نظرسنجی دیگر، سفر برای برخی از کانادایی‌ها اصلا آرامش‌بخش نیست و همیشه با استرس یا کار همراه است.

البته باید اضافه کنیم که بیشتر کارمندان آمریکایی و کانادایی هم اعلام کردند که نمی‌توانند در طول سفر از کار دست بکشند و همین می‌تواند مهر تاییدی بر دیدگاه منفی‌ آنها به سفرهای تابستانی چه از طریق گوگل یا روش دیگر باشد. بیشتر افراد در طور سفر برای فرار از کار و زندگی روزمره بدون هیچ دستاورد خاصی پول خرج می‌کنند و همین ممکن است برایشان دردناک باشد. جالب است بدانید که از نظر بسیاری از آمریکایی‌ها و کانادایی‌ها، رکود اقتصادی یکی از عوامل مهمی است که موجب بروز این مسئله شده است. طبق گزارشات فعلی، ۳۷ درصد از کانادایی‌ها مرخصی کمی دارند و ۲۰ درصد از آنها هم به دلیل کمبود نیروی انسانی اصلا نمی‌توانند مرخصی داشته باشند.

در نهایت، Google Flights برای کسانی که می‌توانند مرخصی بگیرند و به دنبال سفرهای زمستانی هستند، از اوایل اکتبر گزینه‌های خوبی خواهد داشت و از ۷۱ روز قبل از حرکت شروع به ارائه پرواز خواهد کرد. یادتان باشد که بهترین زمان برای خرید بلیط در گوگل ۵۴ تا ۷۸ روز قبل از پرواز است.

News Editor
Author: News Editor