• چ. اکتبر 23rd, 2024

Gymshark
تخفیفات اولیه جمعه سیاه Gymshark از 16 نوامبر آغاز می‌شوند و همه چیز تا 70٪ تخفیف دارد.

Lululemon
این برند محبوب بخش We Made Too Much خود را به بخش جمعه سیاه تبدیل کرده است و برخی از بهترین تخفیف‌ها را برای لباس‌های ورزشی زنانه و مردانه دارد.

Amazon Canada
جمعه سیاه این برند از 17 نوامبر، آغاز خواهد شد و برندهای معروفی مانند Samsung، HP، ASUS، Dell، VTech، Canon، GoPro تخفیف‌های خوبی خواهند داشت.

همچنین می‌توانید از ۴۹ درصد تخفیف مخلوط کن‌های Vitamax، تخفیف‌های ۴۰ درصدی لوازم خانگی KitchenAid و تا ۳۵ درصد تخفیف جاروبرقی‌های Shark لذت ببرید.

Indigo
کتابفروشی محبوب از ۲۰ تا ۲۶ نوامبر برای طیف گسترده‌ای از کتاب‌ها دکوراسیون منزل و موارد دیگر تا ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است. اعضای Plum PLUS نیز ۱۰ درصد تخفیف اضافی برای سفارشات خود دریافت می‌کنند.

Best Buy Canada
جمعه سیاه به طور رسمی در آغاز شده است برخی از تخفیف های برتر این فروشگاه شامل ۱۵۰ دلار تخفیف برای لپ تاپ و ۶۰۰ دلار برای تلویزیون می‌باشد. علاوه بر این‌ها از تجهیزات فنی و الکتریکی گرفته تا لوازم خانگی و مبلمان همگی دارای تخفیف‌های خوبی هستند.

Wayfair Canada
این برند قیمت‌های مبلمان اتاق خواب شومینه و بخاری خود را تا ۴۰ درصد کاهش داده است. همچنین ظروف و فرش‌ها نیز به ترتیب تا ۵۰ و ۷۰ درصد تخفیف خورده اند.

Walmart Canada
جمعه سیاه Walmart آغاز شده و تا سه هفته آینده ادامه خواهد داشت محصولاتی از جمله لباس لوازم الکترونیکی اسباب بازی و لوازم خانگی با تخفیف‌های زیادی همراه خواهند بود.

Source
در Source می‌توانی تلویزیون هدفون بازی لپ تاپ بلندگو تبلت ساعت هوشمند تلفن و موارد دیگر را با قیمت‌های خوبی خریداری کنید سفارش بالاتر از ۵۰ دلار به اکثر مناطق شهری کانادا به صورت رایگان ارسال می‌شوند.

The Ordinary
این برند محبوب مراقبت از پوست تا پایان نوامبر تمامی محصولات خود را با ۲۳ درصد تخفیف ارائه خواهد داد.

News Editor
Author: News Editor