• چ. اکتبر 23rd, 2024

در بحبوحه بایکوت لاب‌لا، کانادایی ها ترجیح می دهند از «کاستکو» و «والمارت» خرید کنند

اخیرا یک نظرسنجی نشان داده که برای کانادایی‌هایی که فروشگاه‌های لاب‌لا را بایکوت کرده اند، کاستکو و والمارت محبوب‌ترین گزینه‌های جایگزین هستند.

نظرسنجی Leger از شرکت کنندگان کانادایی چندین سوال در مورد عادات خرید مواد غذایی و به ویژه تحریم لاب‌لا  پرسید؛ تحریمی که با نام Loblaws Is Out of Control و توسط یک گروه کانادایی در رِدیت انجام شد که بیش از 86 هزار عضو دارد. این گروه از این شرکت می خواهد قیمت مواد غذایی را پایین بیاورد.

هنگامی که از متقاضیان نظرسنجی سؤال شد که آیا از تحریم لاب‌لا حمایت می کنند یا خیر، 58 درصد گفتند که از این جنبش حمایت می کنند، در حالی که 23 درصد با آن مخالف بودند.

در مورد اینکه آیا خودشان یا اعضای خانواده شان در این تحریم شرکت می کنند یا خیر نیز 18 درصد گفتند که شرکت می کنند. با این حال ، بیشتر پاسخ دهندگان (43 درصد) گفتند که همچنان خرید خود را از فروشگاه های لاب‌لا ادامه می دهند.

برای جایگزینی گزینه های دیگر به جای لاب‌لا ، 40 درصد گفتند که آنها در درجه اول والمارت و سپس کاستکو را ترجیح می دهند و 31 درصد اعلام کردند که از Sobeys یا Save on Foods خرید خواهند کرد. تنها 23 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها به فروشگاه های محلی مراجعه خواهند کرد.

گرچه بایکوت لاب‌لا تا آخر می برنامه ریزی شده بود اما سازماندهندگان این بایکوت قصد دارند آن را به مدت نامحدود تمدید کنند.

News Editor
Author: News Editor