• چ. اکتبر 23rd, 2024

سه تن از قربانیان سیل نوا اسکوشیا شناسایی شدند

در پی حادثه سیل نوا اسکوشیا، بعد از تلاش‌های بی‌وقفه تیم‌های جست‌وجو و امداد این استان، سرانجام جسد بی‌جان سه تن از قربانیان این حادثه پیدا شد.

طوفان سیل‌آسای هفته‌ی گذشته در نوا اسکوشیا همچنان جان تعدادی از قربانیان را می‌گیرد.

به نقل از سی‌تی‌وی نیوز، قربانیان سیل نوا اسکوشیا «هیزل هارنیش» شش ساله، «کولتون سیسکو» شش ساله و «نیکولاس آنتونی هالند» 52 ساله هستند.

در آگهی ترحیم هارنیش، اهل بروکلین، اینگونه آمده است: «نور درخشانی که سرشار از انرژی بود و برادر و پسرعموهایش را عاشقانه دوست داشت.» مادر سیسکو هم از او به عنوان یک کودک دوست داشتنی، متفکر و دلسوز یاد می‌کند که هر جا می‌رفت، دوست پیدا می‌کرد. «ترا سیسکو» همچنین اضافه کرد که او عاشق ماشین و گذراندن وقت با پدر و مادر و برادر بزرگترش بود. کولتون پسری باهوش و شوخ بود و همیشه به کسانی که دوست داشت هدیه می‌داد. او برادرش را دوست داشت و همیشه دلش می‌خواست مثل او باشد. سیسکو از تیم‌های جست‌وجو و امداد، نیروهای پلیس، سازمان آتش‌نشانی، خدمات ناوگان فدرال و گارد ساحلی تشکر کرد.

در آگهی ترحیم هالند که متاهل بود و از ازدواجش دو فرزند داشت، از او به عنوان یک موسیقی‌دان با استعداد یاد شده است. او عضور یک گروه محلی راک هوی متال با نام Hogtooth بود. خانواده هالند در این آگهی از تمام اعضای تیم جست‌وجو و امداد به دلیل تلاش خستگی‌ناپذیرشان برای یافتن او تشکر کردند. در این آگهی همچنین آمده است: «تمام این افراد از هیچ تلاشی دریغ نکردند تا نیک را پیدا کنند و ما هم به همین دلیل برای همیشه سپاسگزار آنها خواهیم بود.»

چهار نفر از مفقودان سیل نوا اسکوشیا شامل هلند، هارنیش، سیسکو و یک جوان زیر 18 سال بودند که روز شنبه پس از آنکه زیر آب سیل رفتند، ناپدید شدند. اجساد این دو کودک به همراه یک مرد 52 ساله این هفته کشف شد، اما عملیات جست‌وجوی پلیس همچنان برای یافتن جوان مفقود ادامه دارد.

سیل نوا اسکوشیا از روز 21 جولای جاده‌ها، پل‌ها و خانه‌های بسیاری را دچار خسارت کرد. مقامات هالیفکس این اتفاق را یک رویداد نادر خوانده و می‌گویند احتمال رخ دادن آن هر هزار سال یکبار است. مقامات این استان همچنان تا روز پنج‌شنبه آمار دقیقی از خسارات وارده نداشتند. با این حال، تلاش نیروهای امدادی برای یافتن دیگر جوان مفقودی این سیل همچنان ادامه دارد.

AMG News
Author: AMG News