• چ. اکتبر 23rd, 2024

فراخوان هیوندا برای ۱۱ هزار اتومبیل در کانادا

FILE - The Hyundai company logo hangs over a long row of cars at a car dealership in Centennial, Colo., Sunday, Dec. 20, 2020. Georgia officials are close to finalizing a deal with the automaker to build a $5.5 billion electric car plant near Savannah, Ga. An economic development agency representing four Savannah-area counties approved its portions of the agreement Tuesday, July 19, 2022, including an economic incentives package. (AP Photo/David Zalubowski, File)

به گزارش از سی‌تی‌وی نیوز کانادا، شرکت هیوندا اعلام کرده است که 63 هزار و 128 مورد از ماشین‌های هیوندا خود را به دلیل خطر احتمالی آتش گرفتن پمپ بنزین در ایالات متحده و کانادا جمع‌آوری خواهد کرد.

بر اساس بیانیه‌ ایمیلی که روز سه‌شنبه از کمپانی هیوندا به سی‌تی‌وی نیوز ارسال شد، این فراخوان شامل مدل‌های سال 2023 تا 2024 ماشین Palisade، مدل 2023 Tucson، Sonata، Elantra و Kona خواهد بود که در ایالات متحده و کانادا به فروش رسیده‌اند. هیوندا اعلام کرده است که 11 هزار و 120 مورد از ماشین‌های کانادا و 52 هزار و 8 مورد از ماشین‌های آمریکا در پی این اتفاق جمع‌آوری خواهند شد. این شرکت همچنین خطاب به مالکان گفته است: «امکان رانندگی با این ماشین همچنان وجود دارد؛ اما توصیه می‌کنیم تا بررسی‌های نهایی، ماشین‌های هیوندا خود را در فضای باز و دور از ساختمان‌ها و سازه‌ها پارک کنید.»

تمام دارندگان خودروهای آسیب‌دیده از طریق پست درجه یک نامه‌هایی دریافت خواهند کرد که شامل دستورالعمل‌های بردن ماشین‌های هیوندا به نمایندگی برای بازرسی و جایگزینی پمپ بنزین خواهد بود. هیوندا همچنین ذکر کرده است که این فرآیند برای همه‌ی مشتریانی که دارای خودروهای مذکور هستند رایگان خواهد بود. این خودروها در نهایت ممکن است در طول فرآیند تولید دچار آسیب در پمپ بنزین شده باشند و این آسیب منجر به بروز گرمای بر برد مدار، کانکتور و دسته سیم پمپ بنزین خواهد شد و همین باعث می‌شود که احتمال آتش گرفتن خودرو را افزایش پیدا کند.

با این حال، هیوندا اعلام کرده است که خوشبختانه تا کنون هیچ گزارش تصادف یا جراحاتی در ارتباط با موارد مذکور در کانادا و ایالات متحده به ثبت نرسیده است. مشتریان همچنین می‌توانند شماره شناسایی ماشین خود VIN را در وبسایت Recalls.HyundaiCanada.com وارد کنند تا آسیب‌های آن را تشخیص دهند.

News Editor
Author: News Editor