• چ. اکتبر 23rd, 2024

«لیزو»، خواننده مشهور آمریکایی، به آزار جنسی متهم شد

لیزو یک خواننده آمریکایی تبار که در بین مردم به دلیل حمایت از افراد پلاس سایز محبوبیت خاصی پیدا کرده بود حال به آزار جنسی و توهین به سایز چند تن از رقصندگانش محکوم شده است.

سه تن از رقصندگان سابق لیزو از او شکایت کرده و ادعا می‌کنند که این خواننده و شرکت سازنده‌اش در محیط کار آنها را آزار داده‌اند.

گزارشات دادگاه عالی لس آنجلس نشان می‌دهد که لیزو رقصندگان خود را تحت فشار قرار داده تا به مجریان برهنه‌ی کلوپی در آمستردام نزدیک شوند. او همچنین یکی از این رقصندگان را قبل از اخراجش به خاطر اضافه وزنش تحقیر کرده است. جالب است بدانید که لیزو از زمان آغاز حرفه‌ی خود الگوی زنان پلاس سایز بوده و همواره اصرار داشته که اضافه وزن به هیچ وجه مانع پیشرفت و موفقیت کسی نمی‌شود و تمام افراد می‌توانند به هر صورتی به اسطوره و ستاره‌ی خاص خودشان تبدیل شوند.

شاکیان این پرونده «آریانا دیویس»، «کریستال ویلیامز» و «نوئل رودریگرز» همگی لیزو را به آزار جنسی، مذهبی، نژادی، تبعیض در توانایی، توهین و حبس غیرقانونی متهم کرده‌اند. این شکایت حقوقی در ارتباط با خسارات مورد نظر خود صحبتی نکرده؛ با این حال، نام «ملیسا ویوین جفرسون»، معروف به لیزو، شرکت تهیه‌کننده‌ی او به نام Big Grrrl Big Touring Inc. و «شرلین کویگلی»، کاپیتان تیم رقص لیزو در آن به چشم می‌خورد. البته جالب است بدانید که لیزو و تیمش هنوز به ایمیل‌هایی که از آنها می‌خواستند در این باره اظهار نظر کنند، پاسخی نداده‌اند.

طبق گزارشات دادگاه، ملیسا ویوین و گروهش پس از اچرای کنسرتی در آمستردام به یکی از محله‌های بدنام این شهر به نام  Red Light District رفته و در نمایشی که تم جنسی داشت شرکت‌ کرده‌اند. لیزو در حین این نمایش از اعضای تیمش خواسته تا به نوبت به بازیگران برهنه دست بزنند. جزیئیات پرونده هم حاکی از آن است که لیزو اصرار داشته که دیویس حتی تا لمس سینه‌های یکی از این زنان برهنه هم پیش بروند.

در متن این شکایت‌نامه آمده است: «سرانجام افراد زیادی به ملیسا ویوین (لیزو) پیوستند و خانم دیویس هم برای پایان دادن به فریاد جمع، به انجام این کار رضایت داد.» جالب است بدانید که شاکیان از عدم اهمیت لیزو به استقلال بدنی کارکنان و اطرافیانش بسیار معتجب بودند. لیزو که تا به حال همیشه الهام‌بخش بسیاری از افراد در اضافه وزن بوده، همچنین متهم است که دیویس را به خاطر اضافه وزنش تحقیر و سپس او را اخراج کرده است.

کویگلی، کاپیتان تیم رقص لیزو هم در این بین متهم به تحمیل عقاید مذهبی خود به این افراد شده است. بر اساس این شکایت‌نامه، او از دیویس به عنوان یک فرد بی‌ایمان یاد می‌کرده و به همکارانش گفته است: «هیچ چیز و هیچ کسی نمی‌تواند مانع از این بشود که من در مورد خداوند صحبت کنم.»

لیزو در اوایل امسال به خاطر آهنگ About Damn Time برنده جایزه گرمی شد و تور جهانی او هم که از سال 2022 آغاز شده بود، ماه گذشته به پایان رسید.

News Editor
Author: News Editor