• چ. اکتبر 23rd, 2024

هشدار پلیس به مردم در مورد سرقت های پی در پی اتومبیل در مارکام

پس از آنکه طی هفته گذشته سه سرقت اتومبیل توسط یک سری مظنون انجام شد، پلیس منطقه‌ یورک به مردم هشدار داد که نسبت به محیط اطراف خود بیشتر دقت کنند.

اولین حادثه 17 آگوست حوالی ساعت 11:10 شب به بازرسان اطلاع داده شد. در آن زمان گروهی از مظنونان یک مرسدس بنز مشکی را در خیابان ریناس و منطقه Beaverbrae Drive مارکام مورد هدف قرار دادند.

در فیلم دوربین های امنیتی نشان داده می شود که یک «بی ام وِ شاسی بلند مشکی» از عقب به ماشین قربانی که در تقاطع ایستاده، می زند و سپس یکی از مظنونان با چاقو به قربانی نزدیک شده و اتومبیل او را می گیرد.

مظنون مردی سفیدپوست و با قدی بین 172 تا 177 سانتی متر توصیف شده که آخرین بار با شلوار مشکی، کاپشن مشکی و ماسک اسکی مشکی دیده شده است.

سه روز بعد در 20 آگوست حوالی ساعت 3 بامداد، یک نفر سوار بر مرسدس بنز شاسی بلند مشکی بود و به سمت غرب در امتداد خیابان استیلز شرقی می رفت که با رسیدن به چراغ قرمز خیابان ویکتوریا پارک ایستاد. در این حادثه نیز یک بی ام وِ شاسی بلند مشکی به عقب اتومبیل قربانی می زند.

به گفته بازرسان، وقتی قربانی از اتومبیلش پیاده می شود تا ببیند ماشینش آسیب دیده یا خیر، یکی از مظنونان با چاقو به او نزدیک شده و از او می خواهد سوئیچ و تلفن همراهش را تحویل دهد. اما قربانی فرار کرد و با پلیس تماس گرفت. اتومبیل قربانی در این مورد دزدیده نشد.

مظنون مردی سفیدپوست با موهای مشکی، تقریباً 20 ساله با اندامی لاغر و قدی بین 172 تا 177 سانتی متر توصیف شده که آخرین بار هودی مشکی به تن داشته است.

در روز 23 آگوست حدود ساعت 12:30 بامداد، یک قربانی دیگر در حال رانندگی با یک مرسدس AMG سدان خاکستری به سمت شرق در Major Mackenzie Drive East بود که در «دونالد کازنز پارک وی» توقف کرد. در همین حین یک اتومبیل تیره به عقب آن برخورد کرد.

زمانی که فرد از اتومبیل خود خارج شد، راننده و سرنشین اتومبیل دیگر به سرعت به او نزدیک شدند. دو مظنون ماسک اسکی به صورت داشتند و لباس سیاه پوشیده بودند. یکی از مظنونان با تهدید باتون از قربانی خواست تا سوئیچ ماشین را تحویل دهد.

بازرسان بر این باورند مظنونانی که سوار بر «بی ام وِ شاسی بلند مشکی» بودند، در هر سه سرقت اتومبیل دست داشتند. سخنگوی پلیس به مردم هشدار داد که در حین رانندگی، به ویژه اواخر شب یا صبح زود، هوشیار باشند.

سخنگوی پلیس منطقه یورک گفت: «به غریزه خود اعتماد کنید. اگر احساس کردید تحت تعقیب قرار گرفته اید یا اگر به چیزی شک کردید، سریعاً به مرکز پلیس بروید یا با پلیس تماس بگیرید. اگر اتومبیل شما به سرقت رفت، جان خود را به خاطر آن به خطر نیندازید.»

به گفته پلیس، هنوز در این رابطه کسی دستگیر نشده و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

News Editor
Author: News Editor