• چ. اکتبر 23rd, 2024

هفته آینده دمای هوا در تورنتو تا 39 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد

علیرغم اینکه پایان فصل تابستان به سرعت نزدیک میشود، ممکن است بخواهید فعلاً از بیرون آوردن لباسهای گرم خود دست بکشید، زیرا انتظار میرود در اوایل هفته آینده شاهد دمای هوای سوزان 39 درجه سانتیگرادی در تورنتو باشیم.

بر اساس پیش‌بینی هفت روزه شبکه هواشناسی، دمای هوا بین روزهای چهارشنبه تا جمعه با حداکثر دمای روز بین 19 تا 22 درجه سانتیگراد معتدل خواهد بود.

اما هوا از روز شنبه شروع به گرم شدن می‌کند، به طوری که انتظار می‌رود حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد در روز معادل دمای 31 درجه سانتیگراد احساس شود.

آغاز ماه سپتامبر (September) امسال بسیار گرم خواهد بود و دمای هوا تا روز یکشنبه افزایش می‌یابد، به صورتی که انتظار می‌رود در این روز گرمایی معادل 35 درجه سانتیگراد احساس شود.

شدت انفجار هوای گرم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به اوج می‌رسد که پیش بینی می‌شود به ترتیب گرمایی معادل ۳۷ و ۳۹ درجه سانتیگراد احساس شود.

بر اساس پیش بینی ۱۴ روزه این آژانس هواشناسی دمای هوا در هفته پس از آن کمی کاهش می‌یابد اما حداکثر دما در طول روز همچنان بین ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

علی رغم تغییر موقت به هوای خنک‌تر در هفته گذشته به نظر نمی‌رسد تابستان آمده باشد تا به این زودی جای خود را به پاییز واگذار کند.

News Editor
Author: News Editor