• چ. اکتبر 23rd, 2024

٧ دوره آموزشی رایگان در دانشگاه‌های کانادا که می‌توانید در آنها ثبت نام کنید

از سیاه‌چاله‌شناسی گرفته تا نگارش سناریو بازی‌، که به صورت رایگان در دانشگاه‌های کانادا برگزار می‌شود، فرصتی مناسب برای آموزش‌های جدید است.

اگر شرکت در دوره‌‌‌های آموزشی کانادا به صورت رایگان و آنلاین و بدون هیچ گونه تماس انسانی برای شما ایده آل به نظر می‌رسد، می‌توانید در این دوره‌های دانشگاهی آنلاین و رایگان که موضوعات جدید و متفاوتی را به شما آموزش می‌دهند شرکت کنید. این کورس‌های آنلاین دانشگاه‌های کانادا، یک روش آموزشی کاملا جدید، برای دوره‌های تحصیلی پس از دبیرستان است. چند تا از دانشگاه‌های کانادا، در حال حاضر مجموعه‌ای از دوره‌های مجازی را ارائه می‌دهند که نه تنها به صورت رایگان ارائه می‌شوند، بلکه به اندازه‌ای جذاب هستند که شما را ترغیب به فشردن دکمه «ثبت‌نام» می‌کنند. با این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص این دوره‌ها با شما به اشتراک بگذاریم.

  1. درآمدی بر نوشتن بازی‌های ویدیویی

دانشگاه‌های کانادا

اگر به دنیای نوشتن سناریو بازی‌های ویدیویی علاقه دارید، این دوره‌‌‌های آموزشی کانادا فرصتی را به شما ارائه می‌دهد تا به داستان‌سرایی تعاملی بپردازید، روایت‌های بازی‌ها را کشف کنید و بفهمید که واقعاً چه چیزی می‌تواند باعث ایجاد یک داستان عالی ‌شود.

این دوره آموزشی شما را درباره جنبه‌های اساسی هنر ساخت و تطبیق IP‌های اصلی و موارد دیگر راهنمایی می‌کند و اگر کنجکاو هستید که درباره مشاغل موجود در این صنعت اطلاعاتی به دست آورید، این دوره آموزشی که در دانشگاه‌های کانادا برگزار می‌شود، مصاحبه‌های ساختگی دقیق و تکالیف عملی زیادی را به شما ارائه می‌دهد تا برای ورود به بازار کار آماده شوید.

موسسه آموزشی: دانشگاه بریتیش کلمبیا

برای ثبت‌نام  در اینجا کلیک کنید.

  1. دینو ١٠١: دیرینه زیست‌شناسی دایناسورها

دانشگاه‌های کانادا

دوره دیرینه زیست‌شناسی دایناسورها در دانشگاه‌های کانادا وعده می‌دهد که دانش آموزان خود را به واسطه ١٢ عنوان درسی جذاب، به یک سفر  علمی در قلمرو دایناسورها ببرد. در این دوره‌‌‌های آموزشی کانادا، شما در مورد آناتومی دایناسورها، چیزهایی که آنها به انجام آن مشغول بودند، نحوه حرکت آنها و حتی اسرار مربوط به انقراض آنها خواهید آموخت. بهترین قسمت این دوره چیست؟ منبع درس‌ها و آموزش‌های ارائه شده، موزه‌ها، آزمایشگاه‌های فسیلی و مکان‌های حفاری واقعی هستند.

این دوره‌‌‌های آموزشی کانادا، ترکیبی جذاب از آموزش و اکتشاف بوده و بسیار کامل و جامع است، اما باید انتظار داشته باشید که سه تا پنج ساعت در هفته را برای تکمیل این کورس سه هفته‌ای اختصاص دهید.

موسسه آموزشی: دانشگاه آلبرتا

  1. علوم جدید و شگفت انگیز برای تناسب اندام

دانشگاه‌های کانادا

این دوره که در دانشگاه‌های کانادا برگزار خواهد شد به شما کمک می‌کند تا علم مربوط به یک تمرین موثر را رمزگشایی کنید. دانشگاه مک مستر، با هدایت متخصصان «مارتین گیبالا و استوارت فیلیپس»، آخرین دستاوردهای مربوط به تناسب اندام قلبی و تقویت قدرت بدنی را به دانشجویان این کورس آموزشی ارائه می‌دهد. در این دوره‌‌‌های آموزشی کانادا تعادل بین کاردیو و قدرت را می‌آموزید، اثربخشی وزنه‌های سبک در مقابل وزنه‌های سنگین را بررسی می‌کنید و مزایای تمرینات اینتروال را کشف خواهید کرد.

«مارتی و استو»، دانشمندان برتر در حوزه تناسب اندام، بینش‌های عملی و تمرین‌های چندمنظوره مناسب برای هر محیطی را به شما ارائه داده و در عین حال نکاتی را درباره «علوم جدید شگفت‌انگیز» در زمینه تناسب اندام به شما آموزش می‌دهند. با آزمون‌های جذاب و تکالیف تعاملی، بدون در نظر گرفتن برنامه درسی‌تان، ابزارهایی را برای بهینه‌سازی برنامه تمرینی خود به دست خواهید آورد.

موسسه آموزشی: دانشگاه مک مستر

برای ثبت‌نام  در اینجا کلیک کنید.

  1. استرو ١٠١: سیاه‌چاله‌ها

دانشگاه‌های کانادا

اگر درباره سیاهچاله‌ها کنجکاو هستید، این دوره آموزشی که در دانشگاه‌های کانادا برگزار می‌شود، به دانشجویان این امکان را می‌دهد که اسرار پیرامون این پدیده‌های کیهانی را کشف کنند. شما از طریق درک مفاهیم بنیادی نجوم، نسبیت و فیزیک کوانتومی، به دنیای سیاهچاله‌ها سفر خواهید کرد.

در پایان این دوره‌‌‌های آموزشی کانادا، می‌توانید ویژگی‌های اساسی سیاه‌چاله‌ها را بشناسید، تصویر آن‌ها در فرهنگ پاپ را درک کنید و نظریه‌های شکل‌گیری آن‌ها را متوجه شوبد. بنابراین، با اطمینان می‌توان گفت که این دوره بسیار کامل است.

موسسه آموزشی: دانشگاه آلبرتا

برای ثبت‌نام  در اینجا کلیک کنید.

  1. یادگیری ماشینی کوانتومی

دانشگاه‌های کانادا

اگر برای کشف نقاط تلاقی پیشگامانه محاسبات کوانتومی و یادگیری ماشینی آماده هستید، این دوره‌‌‌های آموزشی کانادا مختص شماست. با شرکت در این کلاس درسی متوجه خواهید شد که چگونه فناوری‌های کوانتومی می‌توانند الگوریتم‌های یادگیری را افزایش دهند و با چالش‌هایی که رایانه‌های کلاسیک را تحت تأثیر قرار می‌دهند مقابله کنند. این دوره عملی در دانشگاه‌های کانادا، به شما این امکان را می‌دهد که با چارچوب‌های منبع باز پایتون بازی کنید و با بینش‌های محققان درجه یکی مانند «آلان آسپورو-گوزیک» و  «ماریا شولد» آشنا شوید.

در پایان، می‌توانید اصول قلمرو کوانتومی را درک کنید، پارادایم‌های محاسباتی را مقایسه کنید، الگوریتم‌های یادگیری ترکیبی را متوجه شوید و حتی اطلاعاتی در خصوص پروتکل‌های یادگیری ماشینی کوانتومی منسجم در اختیار داشته باشید. شایان ذکر است که دو نسخه از این دوره آموزشی در دانشگاه‌های کانادا وجود دارد، یکی با قیمت ۶٧ دلار و دیگری کاملا رایگان. مورد دوم کمی محدودتر است، اما علوم و دانش باورنکردنی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

موسسه آموزشی: دانشگاه تورنتو

برای ثبت‌نام  در اینجا کلیک کنید.

  1. تغییر ذهن: عبور از موانع یادگیری و کشف پتانسیل‌های پنهان خود

دانشگاه‌های کانادا

دوره تغییر ذهن به شما کمک می‌کند تا در چشم‌انداز یادگیری سریع امروزی حرکت کنید. مهم نیست در کدام نقطه از زندگی هستید، این دوره‌‌‌های آموزشی کانادا به شما آموزش می‌دهد که چگونه پتانسیل یادگیری آنلاین خود را به حداکثر برسانید، مربیان مناسب پیدا کنید و از رکودهای موجود در زندگی و شغل خود فرار کنید. این دوره تنها درباره جذب اطلاعات جدید نیست، بلکه دیدگاه شما برای رسیدن به آنچه در محدوده زندگی خود می‌خواهید را تغییر می‌دهد.

موسسه آموزشی: دانشگاه مک مستر

برای ثبت‌نام  در اینجا کلیک کنید.

  1. مقدمه‌ای بر روانشناسی

دانشگاه‌های کانادا

این دوره‌‌‌های آموزشی کانادا از طریق آموزش «جالب‌ترین آزمایش‌های صورت گرفته در زمینه روانشناسی» به دانش آموزان در درک بهتر رفتار انسان کمک می‌کند. اگر به بحث در مورد اینکه چرا اعمال دیگران بر افکار و احساسات شما تأثیر می‎‌گذارد علاقه مند هستید، این دوره که در دانشگاه‌های کانادا برگزار می‌شود، کورس آموزشی مناسبی برای شما خواهد بود.

موسسه آموزشی: دانشگاه تورنتو

برای ثبت‌نام  در اینجا کلیک کنید.

News Editor
Author: News Editor