• چ. اکتبر 23rd, 2024

کشف و ضبط بالغ بر یک میلیون دلار قرص‌های روانگردان در شمال تورنتو

پلیس یورک در اقدامی غافلگیرانه موفق به شناسایی یک واحد آزمایشگاه تولید قرص‌های روانگردان شد و مقادیر قابل توجهی قرص کشف و ضبط کرد.

پلیس تورنتو از کشف یک آزمایشگاه مخفی مواد مخدر و دستگیری یک مظنون در این رابطه خبر داد.

ماموران پلیس منطقه‌ای یورک دوشنبه شب در پی دریافت یک تماس ناشناس به این محل رفتند و پس از رسیدن به یک خانه مسکونی در تقاطع خیابان ۱۶ و بی‌ویوو مردی را شناسایی و دستگیر کردند که بعداً متوجه شدند در واحد ساختمانی خود اقدام به راه اندازی یک آزمایشگاه غیرقانونی قرص‌های روانگردان اکسی کدون کرده است.

پلیس تورنتو درپی تفتیش این ملک موفق به کشف و ضبط انواع قرص‌های روانگردان از جمله ۲۳ کیلوگرم پودرهای مختلف، ۷۸۱ لیتر مایعات، بیش از۳۴ هزار قرص مشکوک به اکسی کدون و وسایل مختلف تولید قرص‌های روانگردان شد.

پلیس تورنتو ارزش جمعی این مواد را بالغ بر ۱ میلیون دلار تخمین زده است. ماموران پلیس همچنین در این بازرسی علی رغم پیدا نکردن سلاح گرم موفق به کشف و ضبط تعداد فشنگ ۹ میلی متری شدند.

«زولتان موتو»، ۳۵ ساله، اهل مارکهام – که در زمان توقیف در این آزمایشی حضور داشت – اکنون بدلیل تعداد زیادی از جرایم از جمله در اختیار داشتن مواد مخدر غیرقانونی و قاچاقی، راه اندازی آزمایشگاه قرص‌های روانگردان، نگهداری بی‌احتیاطی مهمات و دو موردعدم رعایت دستور آزمایشگاهی متهم شده است.

ویدئویی از پلیس تورنتو نشان می‌دهد که در این توقیف مقادیر زیادی قرص بسته‌بندی شده، برچسب و سایر مواد مورد استفاده در تولید این داروهای روانگردان قاچاقی به کار رفته است.

به گفته پلیس تورنتو اگرچه مظنون این پرونده متهم اصلی است ولی پلیس همچنان در جستجوی اطلاعات بیشتر است و از مردمی که اطلاعاتی در این رابطه دارند خواسته شده تا اطلاعات‌شان را واحد مبارزه با اسلحه، باند و مواد مخدر پلیس منطقه‌ای یورک در میان بگذارند.

News Editor
Author: News Editor