• چ. اکتبر 23rd, 2024

یک آتش‌نشان داوطلب در بریتیش کلمبیا کانادا به دلیل جمع‌آوری پورنوگرافی کودکان طی مدت ۲۳ سال به یک سال زندان و به دنبال آن سه سال زندان مشروط محکوم شد.

یک مرد اهل بریتیش کلمبیا که پیش از این بدلیل کار داوطلبانه به عنوان آتش‌نشان توسط دولت فدرال تجلیل شده بود، به دلیل جمع آوری بیش از هزار تصویر پورنوگرافی کودکان در یک دوره ۲۳ ساله با حداقل یک سال زندان مواجه است.

به گزارش سی‌تی‌وی، جورج رایت ۶۹ ساله در دادگاه استانی به دلیل دانلود عکس‌های مستهجن از کودکان سه تا ۱۲ ساله بین سال‌های 1997 تا 2020، بر اساس حکمی که ماه گذشته منتشر شد متهم شناخته شد.

در حالی که رایت سابقه کیفری قبلی نداشت، قاضی تد گوگ حکم شش ماه حبس و به دنبال آن دو سال تعلیق برای او را ناکافی اعلام کرد.

پورنوگرافی کودکان

 

به گفته وی رایت با توجه به تصویر کشیدن تجاوز جنسی بزرگسالان با کودکان و کودکان با کودکان بیش از فردی است که فقط تصاویری از کودکان برهنه را دانلود و جمع آوری می‌کند. در نتیجه، باید رایت به یک سال زندان و به دنبال آن سه سال زندان مشروط محکوم شود.

پیشینه خدمات اجتماعی

در این تصمیم توضیح داده شده است که در دوره‌ای که رایت در حال جمع آوری پورنوگرافی کودکان بود، به عنوان منشی در یک سوپرمارکت محلی و به عنوان یک آتش‌نشان داوطلب کار می‌کرده که در نهایت به عنوان دستیار رئیس آتش‌نشانی منصوب شده است.

اداره آتش‌نشانی کلوود در گزارش سالانه خود در سال 2012 فردی به نام جورج رایت را به عنوان دستیار رئیس آتش‌نشانی خود فهرست کرده است.

به گفته قاضی، گوگ رایت در بین همکارانش خوش‌بین است و دولت کانادا در سال های 2007 و 2012 بدلیل خدمات داوطلبانه رایت از او تجلیل کرد و به او مدال نمونه خدمات آتش‌نشانی اعطا کرد. این مرد 69 ساله به دادگاه گفت که بعلت کنجکاوی در مورد چگونگی دسترسی به پورنوگرافی کودکان، دست به جمع آوری عکس‌های غیرقانونی زده است.

رایت به دکتر کیمبرلی کرکلوتز، روان‌شناسی که برای گزارش ارائه با او مصاحبه کرد، گفت: «می‌خواستم این وضعیت بد را پیگیری کنم.

این روانشناس در رابطه با رایت گفت: «در حالی که در ظاهر، آقای رایت در مورد آسیب به قربانیان ابراز نگرانی می کند او از نظر عاطفی فرق دارد و آنچه را که می‌دید و توصیف می‌کرد هرگز احساسات منفی مانند انزجار، خشم یا غم و اندوه که از کسی در هنگام تماشای پورنوگرافی کودکان تجربه می‌کند مورد انتظار است از آن نداشت.»

قاضی این دادگاه نیز با بیان اینکه هر کسی که پورنوگرافی کودکان را دانلود و تماشا می کند، ساخت و توزیع آن را تشویق می‌کند اظهار داشت: «آقای رایت هر انگیزه‌ای داشت، این تقاضا را در یک دوره 23 ساله افزایش داد.»

بنابر تصمیم این دادگاه مجموعه پورنوگرافی کودکان رایت از بین خواهد رفت، او باید یک نمونه DNA از خود ارائه کند و به مدت 10 سال در فهرست مجرمان جنسی خواهد بود.

 

News Editor
Author: News Editor