• چ. اکتبر 23rd, 2024

شرکت خودروهای الکتریکی تسلا در تابستان امسال کارمندان فصلی را در کانادا برای آزمایش رانندگی با خودروهای خود استخدام می کند. در حال حاضر این فرصت شغلی فصلی تحت عنوان اپراتور خودرو در انتاریو و کبک در دسترس هستند.

طبق توضیحات، اپراتور خودروی تسلا مسئول گرفتن داده های با کیفیت بالا است که به بهبود عملکرد این خودرو کمک می کند.

در حال حاضر، موقعیت شغلی موقت است و انتظار می رود تنها سه ماه به طول انجام و شیفتهای شغلی به صورت روزانه و شبانه در دسترس هستند.

به عنوان اپراتور خودروی تسلا چه باید کرد؟

در توضیحات این موقعیت شغلی آمده است که اپراتور خودروهای الکتریکی تسلا یک خودرو را در یک منطقه تعیین شده برای جمع آوری داده ها میراند. آن شامل راه اندازی و توقف دستگاههای ضبط و رفع اشکال تجهیزات نرم افزار جزئی در صورت نیاز است. همچنین اپراتور باید دادههای جمع آوری شده در طول شیفت خود را تجزیه و تحلیل و گزارش کند. این شامل ارائه بازخورد و پیشنهاد بهبود است که از طریق گزارشهای رانندگی روزانه ارسال می شود.

برای اینکه یک اپراتور خودرو تسلا باشید به چه مدارکی نیاز دارید؟

برای این شغل نیازی به مدرک نسیت اما باید سابقه رانندگی بدون مشکلی داشته باشد در توضیحات شغلی آمده است به کسانی نیاز است که حداقل چهار سال تجربه رانندگی گواهینامه دارند.

جدا از مهارتهای رانندگی اپراتور باید مهارت نوشتاری و گفتاری انگلیسی بالایی نیز داشته باشد و به Word  ،Outlook ،Excel مایکروسافت مسلط باشد.

News Editor
Author: News Editor