• چ. اکتبر 23rd, 2024

استمداد پلیس تورنتو از مردم برای شناسایی سارقان خودروهای لوکس

در روز ۲ جولای در یکی از نمایشگاه‌های خودرو سه ماشین لوکس سرقت شد، پلیس تورنتو از مردم برای شناسایی این سارقین درخواست کمک کرده است.

پلیس تورنتو در تعقیب سه مظنون سرقت خودروهای لوکسی است که در آخر هفته گذشته پس از ورود به یک نمایندگی در مرکز شهر تورنتو، سه دستگاه خودروی لوکس از آن سرقت کردند.

به نقل از سی‌تی‌وی نیوز، مأموران پلیس حدود ساعت ۳:۴۰ بعدازظهر روز ۲ جولای، گزارشی مبنی بر سرقت از نمایندگی خودروهای لوکس واقع در تقاطع خیابان دانداس شرقی و خیابان کارول دریافت کردند.

پلیس تورنتو

به گفته پلیس تورنتو، سه مظنون پرونده  پس از ورود به نمایندگی با سه خودروی لوکس از آن خارج شدند.

چه خودروهایی سرقت شده است؟

خودروهای سرقت شده از این نمایندگی شامل یک رولز رویس داون مشکی ۲۰۲۱ بدون پلاک، یک بنتلی بنتایگا مشکی ۲۰۲۲، با پلاک انتاریو CYAA632؛ و یک رولز رویس کولینان ۲۰۲۰ سفید با پلاک انتاریو CXCY439 بوده است.

پلیس تاکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با نحوی سرقت و ارزش خودروهای سرقتی توسط این افراد منتشر نکرده است.

با این حال بنابر برآورد یک سایت خودرو، در حال حاضر قیمت یک کانورتیبل لوکس، حدود ۴۶۰ هزار دلار، یک خودروی SUV مانند کلینان حدود ۵۵۰ هزار دلار و یک خودروی بنتلی بنتایگا با توجه به مدل و آپشن‌های آن بین ۲۳۰ تا ۳۱۳ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

آخرین اطلاعات از خودروهای سرقتی

این خودروها آخرین بار در حال حرکت از خیابان کارول به سمت شمال دیده شده‌اند. پلیس تورنتو با انتشار تصاویر مظنونان از عموم مردم درخواست کرده هرگونه اطلاعات از این افراد را در اختیار ماموران پلیس قرار دهند.

طبق داده‌های پلیس تورنتو، سرقت خودرو در شهر تورنتو نسبت به سال گذشته ۳۸.۵ درصد افزایش یافته است و نسبت به سایر جرایم افزایش سریع‌تری داشته است. افزایش تورم، نرخ بهره بانکی و هزینه‌های زندگی در دوران پس از کرونا میزان جرایم را در کانادا و در شهرهای بزرگ افزایش داده و موجب نگرانی کارشناسان شده است.

AMG News
Author: AMG News