• چ. اکتبر 23rd, 2024

انتاریو خشمگین ترین استان کانادا رتبه بندی شده است

کانادایی ها به خصوص آنهایی که در انتاریو زندگی می کنند عصبانی تر و کمتر از همیشه از زندگی در این کشور راضی هستند. طبق داده های جدید اکنون استان انتاریو دارای عصبانی ترین مردم این کشور است.

به گزارش blogto، این استان از نظر «شاخص خشم» در رتبه اول قرار گرفته است. در نظرسنجی اخیر، نظر ساکنان انتاریو در مورد رویدادهای جاری، اقتصاد، رهبری سیاسی و موارد دیگر گرفته شده است.

با توجه به هزینه‌های جاری زندگی و بحران‌ مسکن، شاید آنقدرها هم عجیب نباشد که ساکنان انتاریو از وضعیت موجود راضی نباشند.

به طور کلی، مردم در مورد چشم انداز اقتصادی کانادا (67 درصد از آنها ناراحت یا نسبتاً عصبانی تا بسیار عصبانی بودند)، در مورد آخرین اخبار در رسانه ها (63 درصد) و تغییرات رخ داده در کانادا (61 درصد) ناامید بودند.

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان نیز از دولت فدرال فعلی (60 درصد) و دولت استانی (56 درصد) ناراحت بودند.

مشخص شد که مردم در تمام موضوعات مورد نظرسنجی در مقایسه با آخرین باری که نظرسنجی توسط پولارا Pollara در ابتدای سال جاری انجام شده بود، نه درصد عصبانی‌تر شده اند که بیشترین عصبانیت مربوط به مردم استان انتاریو بود.

شاخص خشم بر اساس استان ها عبارتست از: انتاریو 62 درصد، آتلانتیک کانادا 59 درصد، آلبرتا 58 درصد، بریتیش کلمبیا 58 درصد، منیتوبا 54 درصد و کبک 50 درصد.

بر اساس یافته ها، 62 درصد از مردم انتاریو به طور خاص در مورد موارد فوق الذکر ناراحت یا عصبانی هستند.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که به نظر می‌رسد نسل ایکس خشمگین‌ترین گروه سنی در کانادا باشد، در حالی که طرفداران حزب محافظه‌کار خشمگین‌ترین افراد از نظر وابستگی سیاسی هستند.

News Editor
Author: News Editor