• چ. اکتبر 23rd, 2024

اگر به فکر تغییراتی در خانه‌تان هستید، این ۹ کاری است که زمان انجام آنها در فصل پاییز است

🔹 اگر در فکر بازسازی یا ایجاد تعمیراتی در خانه‌تان هستید، خنک‌تر شدن دمای هوا در پاییز بهترین فرصت است برای اینکه به سراغ آنها بروید.

🔹۹ پروژه‌ی عالی که قبل از شروع بارش برف،می توانید انجام بدهید:

ایوان‌تان را بهتر کنید و یا یکی بسازید: اگر ایوان چوبی Deck ندارید، اکنون دست به‌کار شوید. اگر هم ایوان دارید، آن را روکش کنید یا جلا بدهید تا در مقابل عناصر محیط محافظت شود.

سقف خانه را تعمیر کنید: برای اینکه در سرمای زیر صفر، یخ و برف شاهد نشتی از سقف نباشید، در این فاصله سقف خانه را توسط تعمیرکاران حرفه‌ای چک کنید.

نجره‌ها را بهینه‌سازی کنید: ارتقای پنجره‌ها به انواعی که بهره‌وری انرژی بهتری دارند، باعث می‌شود تا هزینه برق شما کاهش بیابد.

منزل خود را به خانه هوشمند ارتقا دهید: استفاده از برخی فناوری‌ها، مانند آبگرمکن‌های بدون مخزن، یا ترموستات‌هایی که به تلفن همراه وصل می‌شوند، سیستم‌های روشنایی تحت کنترل کامپیوتر و ورودی‌های بدون کلید بر روی درها از جمله این اقدامات است.

لایه‌ی تازه‌ای از رنگ بر خانه‌تان بپاشید: برخلاف نظر رایج، بهترین زمان برای نقاشی خانه پاییز است، چون رنگ در شرایط خنک‌تر و کم‌رطوبت‌تر، بهتر خشک می‌شود.

خانه و حیاط را محوطه‌‌سازی کنید: برخی از درخت‌ها یا بوته‌ها را هرس کنید یا از خاک در آورید و یا حتی باغچه‌های چند طبقه یا عمودی raised bed بسازید.

عایق‌بندی خانه را به‌روز کنید: اطراف درها و پنجره‌ها و لوله‌‌های بیرون از خانه را عایق‌بندی کنید.

روکش نمای خانه‌تان را تعویض کنید: پاییز زمانی عالی برای تعمیر یا تغییر کلی نمای خانه است، چون هوا برای کار در بیرون، نه بیش از اندازه سرد و نه بیش از اندازه گرم است.

هواکش‌ها و دریچه‌ها را تمیز کنید: تمیز کردن هواکش‌ها، کوره‌ها و دریچه‌ها را فراموش نکنید. چون در زمستان گرد و غبار، ذرات آلرژی‌زا و خاک انباشته شده در سیستم گرمایشی آن را در خانه پخش می‌کند

News Editor
Author: News Editor