• چ. اکتبر 23rd, 2024

این شهرهای کانادا بیشترین مصرف کوکائین را دارند

بررسی فاضلاب شهرهای کانادا نشان می‌دهد نه تنها مصرف کوکائین در بین کانادایی‌ها افزایش یافته، بلکه برخی از آن‌ها در لیست شهرهای پر مصرف است.

داده‌های جدیدی که در اوایل این هفته توسط اداره آمار کانادا منتشر شده، نشان می‌دهد مصرف کوکائین در کانادا افزایش یافته است.

بنابر اعلام اداره آمار ملی کانادا از ژانویه تا می ‌۲۰۲۲ در مقایسه مدت زمان مشابه در ۲۰۲۰ مصرف کوکائین در اکثر شهرهای کانادا افزایش داشته و براوردهای اولیه از داده‌های سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که این روند در اکثر شهرهای کانادا ادامه دارد.

این مطالعه از بررسی داده‌های فاضلاب کانادا (CWS) تهیه شده است.

کدام شهرهای کانادا بیشترین مصرف کوکائین را دارند؟

بر اساس داده‌های فاضلاب کانادا، مصرف سرانه کوکائین در سال ۲۰۲۳ در استان‌های پرنس آلبرت و ساسکاچوان، با میانگین روزانه ۱۶۳۳ میلی گرم به ازای هر ۱۰۰۰ ساکن بوده و بالاترین میزان را داشته است.

بررسی داده‌های تجزیه فاضلاب‌های شهری نشان می‌دهد مصرف کوکائین در هالیفاکس به ازای هر هزار نفر، هزار و ۴۴۰ میلی گرم در روز و در مونترال به ازای هر هزار نفر هزار، ۲۷۷ میلی گرم در روز است.

همچنین مقایسه کوکائین موجود در فاضلاب شهرهایی که در اروپا و کانادا بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند نشان می‌دهد پنج شهر هالیفاکس، مونترال، ادمونتون، ونکوور و تورنتو در ردیف ۱۰ شهر پر مصرف کوکائین جهان هستند.

بر اساس گزارش جهانی ۲۰۲۳ سازمان ملل متحد در مورد کوکائین، نیم میلیون کانادایی در سال ۲۰۲۲ مصرف کوکائین را گزارش کردند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد تهیه این مخدر در کانادا خیلی راحت و قابل دسترس است و قیمت خرده‌فروشی ارزان‌تری نسبت به سایر کشورها دارد.

داده‌های آماری کانادا همچنین نشان می‌دهد مصرف مخدر مت‌آمفتامین در شهرهای کانادا در مقایسه با سایر شهرهای جهان بالا است.

News Editor
Author: News Editor