• چ. اکتبر 23rd, 2024

بازگشایی مزارع اسطوخودوس انتاریو در این ماه

با رفتن به مزارع اسطوخودوس انتاریو می توانید از این مکان های زیبا و دوست داشتنی لذت ببرید و در عین حال، چندین عکس جذاب اینستاگرامی بگیرید.

با فرارسیدن تابستان، انبوهی از این گل‌های معطر و ارغوانی در مزارع سراسر استان رشد می کنند و بسیاری از بازدیدکنندگان علاقه دارند در این زمین ها قدم بزنند، عکس بگیرند و یک سوغاتی معطر بچینند.

در برخی از مزارع، مانند Avalon Lavender Farm in Mono، که قرار است در 21 ژوئن باز شود، می توانید از تجربه Cut-Your-Own لذت ببرید و یک بسته اسطوخودوس تازه را با قیمت 17 دلار به خانه ببرید.

مزرعه Campbellville’s Kelso Lavender قرار است در 15 ژوئن افتتاح شود. بازدیدکنندگان می توانند به گشت و گذار در میان ۲۵ هزار گیاه اسطوخودوس بپردازند و برخی از محصولات خانگی مراقبت از پوست و شمع های ساخته شده با گل های مزرعه را خریداری کنند.

در 26 ژوئن، 155 هکتار از مزارع اسطوخودوس در Lavender Polo در شرق Gwillimbury باز می شود و بازدیدکنندگان می توانند برای پیک نیک به این مکان زیبا بروند. آنها حتی یک پکیج پیک نیک VIP دارند که شامل لیموناد اسطوخودوس و چیدمان میز است.

بازدیدکنندگان در مزارع کالینگوود در ساوث بی، نه تنها در میان ۵ هزار اسطوخودوس بلکه می توانند در میان مزارع آفتابگردان، خشخاش و گل‌های وحشی برای قدم بزنند.

News Editor
Author: News Editor