• چ. اکتبر 23rd, 2024

با متفاوت‌ترین فعایت‌های ورزشی در باشگاه‌های تورنتو آشنا شوید

باشگاه‌های سنتی بزرگی مانند Goodlife یا L.A. Fitness و یا گزینه‌های مختلف زیادی در تورنتو وجود دارد که می‌توانید برای ورزش و فعالیت روزانه بدنی خود به آنها مراجعه کنید. گزینه‌های کلاسیک روش‌های خوبی برای تحرک و انجام فعالیت‌های ورزشی هستند، اما تجربه‌ها و رشته‌های جدید می‌تواند به شما کمک کند تا عاشق سبک جدیدی از فعالیت‌های بدنی مانند  اریال یوگا یا رقص با میله شوید. از گزینه‌های که انعطاف بدنی شما را بالا می‌برند تا کلاس‌های پرتحرکی که عضلات شما را قدرتمندتر می‌کنند، در این مطلب چند کلاس ورزشی و تجربه حرکتی هیجان انگیز و متفاوت در باشگاه‌های تورنتو را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. پل دنس

باشگاه‌های تورنتو

اگر دوست دارید علاوه بر تمرین سخت بر روی عضلات شکم خود یاد بگیرید که چگونه به دور میله بچرخید، می‌توانید در کلاس‌های رقص با میله آموزشگاه Brass Vixens شرکت کنید. برای اولین بار، می‌توانید با یک کلاس مقدماتی شروع کنید که به شما «اصول پایه، چرخش، نگه داشتن قدرت، رقص تمرین روی تشک برای ایجاد قدرت در مرکز بدن، قدرت بالاتنه، تحرک و انعطاف پذیری» را آموزش می‌دهد. وقتی به این مهارت‌ها مسلط شدید، می‌توانید در کلاس‌های پیشرفته‌تر مانند اروتیک پل (Erotic Pole) یا اسپینینگ پل (Intro to Spinning Pole) شرکت کنید.

آنها همچنین دوره مقدماتی به نام «lyra» ‌می‌دهند که به نوعی «هنر اریال با حلقه» است. در کلاس مبتدی، یاد می‌گیرید که چگونه خود را روی حلقه‌ای که از سقف آویزان است بالا بکشید و ژست‌ها و پوزهای زیبایی ایجاد کنید.

آدرس: ٧٢١ کوئین استریت غربی، سوئیت ٢٠٢، تورنتو

قیمت: ٣٣ دلار برای هر جلسه

  1. گلف شبیه سازی شده

باشگاه‌های تورنتو

زمستان نزدیک است و اگر نمی‌خواهید چوب‌های گلفتان در گوشه اتاق خاک بخورد،  باشگاه Tracer Golf یک منطقه گلف داخلی و شبیه سازی شده را فراهم کرده است که در آن می‌توانید تمرین کنید و مهارت خود در زمینه بُعد مسافت، سرعت توپ، زوایای پرتاب و سرعت چرخش ارتقا داده و به بازیکن بهتری تبدیل شوید.

در حالی که شاید نتوانید پیاده روی را در یک زمین گلف واقعی تجربه کنید، اما می‌توانید در طول جلسه خود هر چند بار که می خواهید پرتاب انجام دهید و این یک تمرین خوب برای بازوها است. باشگاه Tracer Golf یکی از باشگاه‌های تورنتو است که به صورت  ٢۴/٧ آماده خدمت رسانی بوده و می‌توانید هر زمان که دوست دارید وارد شوید و در آن به تمرین بپردازید!

آدرس: ۵٠١ خیابان الیانس، تورنتو

قیمت: ١٨ دلار به ازای هر ساعت

  1. رقص کی پاپ

طرفداران بلک پینک در نظر داشته باشید که در اینجا فرصتی برای شما فراهم شده است تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. یکی دیگر از باشگا‌های تورنتو،  DanceLife X است که در معرفی دوره‌های آموزشی خود توضیح می‌دهد که اگر با تکنیک رقص کره جنوبی آشنا نیستید، مشخصه آن حرکات محکم، رقصیدن با آهنگ‌های پاپ تند جذاب است. در هر آهنگ شما یک شخصیت متمایز به دست خواهید آورد. آنها همچنین کلاس‌های دیگری مانند بالیوود دنس و رقص بالروم را نیز ارائه می‌دهند، بنابراین می توانید رقص مشهور نقاط مختلف جهان را در یک نقطه از تورنتو کشف کنید!

قیمت: ٢٠ دلار برای هر کلاس

آدرس: خیابان یونگ ۶١٩، تورنتو

  1. بولدرینگ

باشگاه‌های تورنتو

بولدرینگ به نوعی مانند صخره نوردی است اما بدون استفاده از تجهیزات و وسایل انجام می‌شود. باشگاه ورزشی Rock On توضیح می‌دهد: «بولدرینگ برای شروع نیازی به هارنس، کلاه ایمنی، طناب یا دوره‌های آموزشی ندارد و همین موارد پیشنهاداتی خوب برای مبتدیان است. تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک لباس ورزشی راحت و میل به چالش کشیدن خود و محدودیت هایتان است.»

آن‌ها همچنین کلاس‌های مقدماتی را ارائه می‌دهند تا به تازه‌کاران هر آنچه را که باید در مورد بولدرینگ ایمن بدانند را آموزش دهند. به یاد داشته باشید که در این کلاس‌ها مقداری آب همراه خود داشته باشید و تمرین‌های انعطافی را فراموش نکنید. در این کلاس احتمالاً عضلاتی را فعال خواهید کرد که مدتی‌هاست از آنها استفاده نکرده‌اید.

قیمت: ٢٣ دلار برای یک روزه

آدرس: ۴-۴٧۴ فرانت استریت شرقی ، تورنتو

  1. ترامپولین

باشگاه‌های تورنتو

به یاد دارید که در کودکی پریدن روی ترامپولین چقدر لذت بخش بود؟ در حال حاضر شما می‌توانید به عنوان یک بزرگسال نیز این فعالیت را در باشگاه‌های تورنتو انجام دهید! در آموزشگاه Just Bounce، که مناسب تمام سنین است، می‌توانید تمریناتی را تجربه کنید که شبیه به آن را تا به حال در هیچ جا ندیده‌اید.

این باشگاه خاطر نشان می‌کند که دوره‌های آنها تمرینی برای کل بدن است و یک برنامه تمرینی حرفه‌ای برای آن طراحی شده تا اطمینان حاصل شود که همه افراد ایمن مانده و سرگرم می‌شوند.

قیمت: ٢٨.٣٢ دلار برای یک جلسه

آدرس: ٣٧٣١ چسوود درایو، نورث یورک

  1. بوکسینگ

باشگاه‌های تورنتو

اگر مقداری خشم درونی دارید که باید آن را رها کنید، می‌توانید تمرینی را امتحان کنید که بتوانید آن‌ها را با مشت زدن از درون خود خارج کنید. یکی دیگر از باشگاه‌های تورنتو، آکادمی بوکس و تناسب اندام تورنتو است که مجموعه‌ای از کلاس‌های آماده سازی گروهی، کلاس‌های فنی و جلسات انفرادی را به افراد ارائه می‌دهد که هدف آنها توسعه عزت نفس و اعتماد به نفس مراجعین است. آنها خاطرنشان می‌کنند که چه بخواهید وارد رینگ شوید و مسابقه دهید یا اینکه بخواهید استرس‌های خود را از بین ببرید، این آکادمی گزینه‌های پیشنهادی مختلفی را به شما ارائه می‌دهد.

قیمت: ٢۵ دلار برای هر کلاس

آدرس: ٢٣٨٩ خیابان کلیر اونیو غربی، تورنتو

  1. هنرهای رزمی

باشگاه‌های تورنتو

از موی تای گرفته تا دفاع شخصی، می‌توانید در کلاس‌های مختلف باشگاه هنرهای رزمی و کیک بوکسینگ Evoke شرکت کنید. این آکادمی توضیح می‌دهد که برنامه دفاع شخصی آنها برای بزرگسالانی است که به دنبال لذت بردن از آموزش هیجان انگیز، واقع بینانه و ایمن با ردپایی از ورزش‌های سنتی هستند.

اگر نگران حضور در کلاسی با افراد سخت و خشن هستید، نترسید! آنها کلیشه‌های هنرهای رزمی را با حذف سر و صدای آیین‌های قدیمی یا مبارزه با گلادیاتورها در قفس کنار گذاشته تا به اصل آموزش هنرهای رزمی بپردازند و به شما کمک کنند تا نسخه بهتری از خود را آزاد کنید.

قیمت: ٢٩دلار برای دو نفر برای امتحان دو کلاس

آدرس: ١۶۶٩خیابان بی ویو، #٢٠٠، تورنتو

  1. اریال یوگا

باشگاه‌های تورنتو

یوگا ورزشی عالی است، اما نظرتان درباره یوگا بر روی هموک و به صورت آویزان از سقف چیست؟ سرگرم کننده به نظر می‌رسد.

یکی از جذاب‌ترین باشگاه‌های تورنتو، مجموعه Altea Active است که می‌توانید در آن کلاس اریال یوگا را امتحان کنید و این دوره برای شما این امکان را فراهم می‌آورد تا پوزهای مختلف از جمله وارونگی در هوا را تجربه کنید.

اگر مبتدی هستید و این نوع یوگا برایتان جذاب اما ترسناک به نظر می‌رسد، سعی کنید استرس نداشته باشید زیرا آنها توجه دارند که کلاس برای همه سطوح اندامی مناسب است. به گفته این باشگاه، این ورزش برای افرادی که مشکلات کمر دارند عالی است زیرا باعث رفع فشرده سازی و آرام شدن ستون فقرات می‌شود. این یک فعالیت بدنی بدون ضربه است و حرکات آن برای مفاصل آسان است. در پایان نیز شاواسانا را بر روی هموک و در حال تاب خوردن در شرایطی آرامش بخش تجربه می‌کنید.

آنها همچنین کلاس‌های دیگری مانند پیلاتس، بوکس و  کلاس بار را نیز ارائه می‌دهند.

قیمت: ١٠٠.٩۵ دلار برای عضویت دو هفته‌ای در باشگاه

آدرس: ٢۵ خیابان اردننس، تورنتو

News Editor
Author: News Editor