• چ. اکتبر 23rd, 2024

بهترین مکان‌های آمریکای شمالی برای تماشای برگ‌های پاییزی

دو مکان در کانادا در لیست بهترین مکان‌ها برای تماشای برگ‌های پاییزی در آمریکای شمالی معرفی شده‌اند.

بزرگراه King Highway 60 در پارک استانی Algonquin Provincial Park آنتاریو بین ۲۱ مکان برتر در رتبه پنجم قرار گرفته است. عبور از این مسیر در پارک استانی Algonquin یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تماشای پاییز آنتریاست.

مکان دیگری که از کانادا در صدر این لیست قرار دارد بزرگراه Alaska Highway در یوکان است که درست در پشت پارک Algonquin قرار دارد و رتبه ششم لیست را به خود اختصاص داده است.

این بزرگراه در زمان جنگ جهانی دوم ساخته شد تا ایالات متحده را به آلاسکا وصل کند و اکنون رانندگی در بزرگراه آلاسکا برای افرادی که این مسیر را طی می‌کنند بسیار نفسگیر است اگر زمان را تنظیم کنید حتی می‌توانید شفق شمالی را نیز تماشا کنید.

ابتدای این مسیر از Dawson Creek بریتیش کلمبیا آغاز می‌شود و با طی دو.۲۳۲ کیلومتر به سمت شمال به آلاسکا می‌رسید سایت Travel Yukon به گردشگران توصیه می‌کند پنج روز وقت بگذارند تا تمام نقاط دیدنی و جاذبه‌ها را تماشا کنند از پارک‌های ملی گرفته تا تورهای هنری و مناطق مخصوص عکسبرداری.

پارک ایالتی Allegany نیویورک در رتبه دوم و اورگان در رتبه اول قرار گرفته است برای آنها که در West Coast زندگی می‌کنند تماشای تغییر رنگ درختان و درخت نارون ارزش دارد.

بزرگراه Historic Columbia River در اورگان بین Troutdale و The Dalles مسیر فوق العاده‌ای برای تماشای پاییز است. علاوه بر برگ‌های کهربایی آبشارها مناظر و صخره‌ها و گل‌های وحشی را نیز خواهید دید.

در جایگاه بیستم پارک ملی Glacier در مونتانا قرار دارد. بهترین زمان دیدن آنها اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر است.

1. Historic Columbia River Highway اورگان
2. Allegany State Park نیویورک
3. Emerald Bay Road نیویورک
4. US Route 5A ورمونت
5. Kings Highway 60 آنتاریو
6. Alaska Highway یوکان
7. Bear Mountain Bridge نیویورک
8. US Highway 41 میشیگان
9. Linn Cove Viaduct کارولینای شمالی
10. Park Loop Road مین

News Editor
Author: News Editor