• چ. اکتبر 23rd, 2024

تخفیف‌های تعطیلات زودهنگام آمازون در کانادا

آمازون در حال حاضر فروش فوق‌العاده بزرگی برای فصل تعطیلات دارد.
این رویداد جدید فروش فوق‌العاده Prime Big Deal Days تخفیف‌های خوبی بر روی محصولات مختلف خانه، فناوری، مد، اسباب‌بازی و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

امازون پرایم این رویداد فروش فوق‌العاده محدود را در کانادا و کشورهای دیگر از جمله ایالات‌متحده، بریتانیا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئد، اتریش، بلژیک، هلند، پرتغال، چین، سنگاپور و غیره ارائه میدهد.

آمازون پرایم این فروش فوق العاده محدود را در کانادا و کشورهای دیگر از جمله ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئد، اتریش، بلژیک، هلند، پرتغال، چین، سنگاپور و غیره ارائه می‌دهد.

رویداد Prime Big Deal Days که منحصراً برای اعضای پرایم آمازون است از روز سه شنبه ۱۰ اکتبر ساعت ۳ صبح شروع می‌شود و تا چهارشنبه ۱۱ اکتبر ادامه دارد.

اگر عضو پرایم نیستید می‌توانید به پرایم بپیوندید، هزینه آن در کانادا ۹.۹۹ دلار در ماه به اضافه مالیات است. همچنین می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان را شروع کنید و هر زمان قبل از دریافت هزینه آن را لغو کنید.

در طول این فروش فوق العاده دو روزه آمازون بر روی محصولات برندهای برتر Vitamix، آدیداس باربی، فیلیپس، Bose و غیره به اعضای پرایم تخفیف‌های بالایی ارائه می‌کند.

News Editor
Author: News Editor