• چ. اکتبر 23rd, 2024

جریمه نقدی ۲۰ هزار دلاری برای یک مشاور املاک

یک مشاور املاک در کانادا با خوردن بدون اجازه شیر در خانه مشتری‌اش نه تنها از کار اخراج شد بلکه جریمه ۲۰ دلاری باید بپردازد.

این مشاور املاک در کانادا به دلیل مصرف بی‌اجازه‌ی شیر در منزل یکی از مشتریانش در بریتیش کلمبیا به جریمه نقدی هنگفتی متهم شده است.

به گزارش اداره‌ی مالی بریتیش کلمبیا، «مایک رز» در ژوئیه سال گذشته در خانه‌ای در Kamloops بریتیش کلمبیا تنها و منتظر مشتریانش بوده است. رز، مشاور املاک کانادا برای پیدا کردن کمی آب در یخچال مشتری خود را باز کرده، اما در عوض کارتن شیر را بیرون آورده و کمی از آن نوشیده و بعد دوباره داخل یخچال گذاشته است.

قرارداد بین ناظم املاک و رز می‌گوید که صاحبان خانه پس از نظارت دوربین خانه او را در حال خوردن شیر دیده‌اند و دو روز بعد در این‌باره با او صحبت کرده‌اند. رز در آن زمان بابت این مسئله عذرخواهی کرده بود، اما صاحبان خانه او را اخراج کردند و مشتریانش هم با مشاور دیگری قرارداد بستند.

با این حال، رز در این باره می‌گوید خودش هم قبول دارد که رفتارش غیرعادی بوده است. اما در آن زمان به دلیل دارویی که مصرف می‌کرده و استرس بیش از حدی که داشته به شدت احساس کم‌آبی می‌کرده و به همین دلیل به دنبال مقداری نوشیدنی بوده است.

او در حال حاضر در یک آژانس املاک دیگر مشغول به کار است. با این حال، خودش هم رفتار نامناسبش را تایید کرده و باید 20 هزار دلار جریمه انضباطی و 2 هزار و 500 دلار به عنوان هزینه اجرایی به دادگاه پرداخت کند. لازم به ذکر است که تمام مشاوران املاک در کانادا طی یک جلسه با خریداران احتمالی، خانه مورد نظر را به آنها نشان داده و در حقیقت امانت‌دار فروشنده هستند. به همین ترتیب، دستکاری و استفاده از وسایل آن خانه خلاف قوانین و استاندارهای اخلاقی بوده و در صورت بروز چنین اتفاقی، شخص خاطی ملزم به پرداخت جریمه خواهد بود.

AMG News
Author: AMG News