• چ. اکتبر 23rd, 2024

خطوط هوایی پورتر تورنتو از نظر کلاس اقتصادی بهترین خطوط هوایی جهان شد

براساس یک بررسی جدید، خطوط هوایی پورتر تورنتو چندین شرکت هواپیمایی جهانی را از نظر کلاس اقتصادی در آسمان شکست داده است.

خطوط هوایی پورتر تورنتو در نظرسنجی جدید رتبه اول بهترین کلاس اقتصادی را به خود اختصاص داده است.

براساس گزارشی که به تازگی از جوایز انتخاب خوانندگان مجله یو اس‌ای تودی  منتشر شده، خطوط هوایی پورتر تورنتو مطلوب‌ترین کلاس اقتصادی را ارائه می‌دهد. در واقع این شرکت هواپیمایی از خطوط هوایی آمریکا، خطوط هوایی سنگاپور و خطوط هوایی دلتا جلوتر است. در مجموع ۲۰ شرکت هواپیمایی در این مطالعه نامزد شدند. سپس ۱۰ شرکت برتر، براساس آرای خوانندگان یو اس‌ای تودی رتبه‌بندی شدند.

خطوط هوایی پورتر تورنتو تنها شرکت هواپیمایی کانادایی بود که در این فهرست جای گرفت.

دلیل قرار گرفتن خطوط هوایی پورتر تورنتو در بین خطوط هواپیمایی برتر جهان

نتایج این رتبه‌بندی می‌گوید: «مسافران از صندلی‌های راحت، تنقلات، و مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها، از جمله شراب و آبجو محلی، در پروازهای پورتر، فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو بسیار لذت برده‌اند.»‏

«ادموند الدبز»، معاون ارشد و مدیر ارشد بازرگانی خطوط هوایی پورتر تورنتو، روز جمعه به Now Toronto گفت: «این رتبه‌بندی غرورآفرین نشان می‌دهد که کاری که ما انجام می‌دهیم به معنای واقعی کلمه کارستان است!» ‏

پورتر بر بهترکردن سفرهای اقتصادی برای همه متمرکز است. ما این کار را برای مسافرانمان انجام داده‌ایم. همچنین شرایط را برای مشتریانی که با خطوط هوایی دیگر سفر می‌کنند بسیار بهتر کرده‌ایم.»

علت محبوبیت پورتر ایرلاینز در بین مردم

الدبز عدم وجود صندلی وسط در هر پرواز، آبجو و شراب رایگان که در ظروف شیشه‌ای سرو می‌شود، و میان وعده‌های ممتاز را به عنوان آیتم‌های ممتازی می‌داند که خطوط هوایی پورتر تورنتو را در میان پروازکنندگان محبوب کرده است.

الدبز گفت: «ما اکنون گزینه‌های غذای تازه با کیفیت بالا، به علاوه وای‌فای با کیفیت پخش رایگان در هواپیمای جدید E۱۹۵ – E۲ را برای همه مسافران در اختیار داریم.»

این رتبه‌بندی خطوط هوایی پورتر را به عنوان یک گوهر پنهان برای ارائه پروازهای منطقه‌‌ای در سراسر ایالات متحده، و همچنین از هر استان در کانادا ذکر کرده است.

رده دوم بهتر خطوط هوایی جهان

«ساوت وست ایرلاینز» به دلیل پروازهای ارزان قیمت و پاداش‌های قابل توجه در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که ایر نیوزیلند به دلیل صندلی‌های راحت با هدآپ دیسپلی انعطاف‌پذیر و مزایای تفریحی در جایگاه سوم قرار گرفت.

جوایز انتخاب خوانندگان یواس‌ای تودی نامزدهای خود را از میان گروهی از کارشناسان انتخاب می‌کنند تا بهترین پروازها و اقامتگاه‌ها، غذا و نوشیدنی‌ها و فعالیت‌های انجام شده را بیابند.

News Editor
Author: News Editor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *