• چ. اکتبر 23rd, 2024

خلیج الکساندریا، شهری جذاب در نزدیکی انتاریو با قلعه‌ها و شراب‌سازی‌ها

خلیج الکساندریا با زیبایی طبیعی خیره کننده، تاریخچه ای جالب و حال و هوای جذاب شهرهای کوچک، مقصدی شگفت انگیز برای گشت و گذار است.

خلیج الکساندریا را که قلب هزار جزیره 1000 Islands می دانند، در سواحل رودخانه سنت لارنس در ایالت نیویورک واقع شده است. از تورنتو فقط کمتر از چهار ساعت با ماشین فاصله دارد، اما برای رسیدن به آنجا باید از هزار جزیره به ایالات متحده بروید.

به دلیل وجود بیش از 1800 جزیره در این منطقه، سوار شدن بر قایق کروز یکی از بهترین راه ها برای کشف این منطقه است. اگر تورهای قایق عمو سام Uncle Sam’s Boat Tours را رزرو کنید، می‌توانید از عمارت‌های ساحلی، جزایر خصوصی و قلعه‌های تاریخی عبور کنید.

همچنین می توانید یک سفر خصوصی با قایق های تور Scenic Boat Tours داشته باشید که حداکثر شش سرنشین دارد و بر اساس اولویت هایتان می توانید از مناطق اطراف دیدن کنید.

در منطقه هزار جزیره، تعدادی قلعه تاریخی آمریکایی است که هر کدام دارای گذشته ای منحصر به فرد هستند. قلعه بولد  Boldt Castle در هارت آیلند یک عمارت باشکوه با ۱۲۰ اتاق عصر طلایی است که داستانی غم انگیز پشت آن است، اما بازدیدکنندگان می توانند از اتاق های بازسازی شده بازدید کنند و در باغ ها قدم بزنند.

اگر دوست دارید شب را در یک قلعه بگذرانید، می توانید شانس خود را امتحان کرده و شب را در قلعه سینگر در «دارک آیلند»، یک عمارت مجلل با راهروها و سیاه چاله های مخفی بگذرانید.

در زیر پل هزار جزیره، جزیره ولزلی را خواهید یافت که مقصدی باشکوه با سه پارک دولتی است که برای دوستداران طبیعت عالی است. همچنین بزرگ‌ترین پارک کمپینگ در ایالت نیویورک با 435 کابین و کلبه در آن قرار دارد.

با پیاده‌روی در پارک ایالتی کی‌ویدین Keewaydin که در امتداد رودخانه سنت لارنس قرار دارد، می توانید هوای تازه تنفس کنید. در ماه‌های تابستان، این شهر مقصدی عالی برای ماهیگیری، شنا و قایق‌سواری است، در حالی که ماهیگیری روی یخ و اسکی کراس کانتری از فعالیت‌های محبوب در زمستان به شمار می آیند.

علاقه مندان به شراب می توانند از شراب سازی هزار جزیره دیدن کنند تا یکی از 20 نوع شراب آن را بچشند. حتی می‌توانید در تاکستان‌های دیدنی در امتداد رودخانه سنت لارنس در یک مزرعه 40 هکتاری قدم بزنید. این کارخانه شراب سازی در تمام طول سال برای چشیدن طعم شراب و گشت و گذار باز است.

خلیج الکساندریا را که قلب هزار جزیره 1000 Islands می دانند (facebook/alexandriabayny)

News Editor
Author: News Editor