• چ. اکتبر 23rd, 2024

رانندگان انتاریو به زودی گزینه‌ای برای ارزان‌تر کردن بیمه خودرو خود خواهند داشت

رانندگان انتاریو به زودی میتوانند با انصراف از پوشش‌های خاص، پرداختهای بیمه خودرو خود را کاهش دهند.

از ژانویه (January) 2024، رانندگان این گزینه را خواهند داشت که از پوشش خسارت مستقیم به اموال (DCPD) استفاده نکنند، که در صورت مقصر نبودن، مالکان خودرو را از هزینه‌های مربوط به آسیب خودرو در اثر تصادف حفظ می‌کند.

این پوشش مفقود شدن وسیله نقلیه یا وسایل داخل آن را نیز پوشش میدهد.

در حالی که با انصراف از این گزینه راننده هزینه کمتری بابت بیمه خود پرداخت می‌کند، اما همچنین به این معنی است که هزینه تعمیرات خودرو گم شدن خودرو یا وسایل داخل آن و موارد دیگر بازپرداخت نخواهد شد و باید هزینه آنها را خود راننده بپردازد.

دولت استانی می‌گوید این تغییر به منظور ایجاد گزینه‌های بیشتر برای مشتریان است و می‌تواند برای رانندگانی که دارای خودروهای قدیمی‌تر هستند که ارزش آن خودرو کمتر از هزینه بیمه است، مفید باشد.

به گفته یکی از کارشناسان قیمت یدک کشی یا تعمیر خودرو احتمالاً از صدها دلاری که ممکن است سالانه پس‌انداز شود بیشتر است بنابراین توصیه می‌شود که این گزینه را حذف نکنید بلکه اتومبیل قدیمی داشته باشید که ارزش چندان زیادی نداشته باشد.

بر اساس گزارش ماه می توسط Ratesdotca حق بیمه در آنتاریو در سال ۲۰۲۳ در مقایسه با سال ۲۰۲۱ حدود ۱۲ درصد افزایش یافته است و به طور میانگین در حدود ۱۷۶۶ دلار است و حق بیمه به خصوص در تورنتوی بزرگ بالاست.

News Editor
Author: News Editor