• چ. اکتبر 23rd, 2024

رنگ های پاییزی در پارک های انتاریو

علی‌رغم اینکه چند هفته به شروع پاییز مانده اما رنگ‌های پاییزی در برخی پارک های انتاریو مشاهده شده اند.

بر اساس نقشه رنگ پاییزی پارک های انتاریو، اکثر مناطق کلانشهر تورنتو از 3 سپتامبر عمدتاً سبز هستند اما مناطقی که فقط چند ساعت خارج از شهر قرار دارند، شاهد تغییر رنگ برگ‌هایشان هستند.

این نقشه به شما امکان می دهد وضعیت تغییر رنگ برگ ها را در پارک های استانی اطراف انتاریو بررسی کنید؛ در این نقشه برگ ها در رنگ های سبز روشن، سبز تیره، زرد، نارنجی یا قرمز تیره نشان داده شده اند.

در زمان انتشار این گزارش، بیشتر پارک‌های روی نقشه یا سبز تیره یا سبز روشن هستند به این معنی که مقداری کمی از برگ ها به رنگ پاییزی درآمده اند. با توجه به اینکه ماه اکتبر معمولاً زمانی است که رنگ‌های پاییزی در انتاریو به اوج خود می‌رسند، هنوز چند هفته باقی مانده تا این اتفاق بیفتد.

برخی از پارک های استانی که تغییر رنگ برگ ها در آنها مشاهده شده است عبارتند از: دارلینگتون، ارل رو، مونو کلیفز، پوینت فارم، سابل فالز و مورفیس پوینت.

عوامل مختلفی بر چگونگی تغییر کند یا سریع رنگ برگ تأثیر بگذارند، از جمله بارش، دما، رطوبت، یخبندان و باد، بنابراین شرایط آب و هوایی در چند هفته آینده واقعاً تعیین کننده است که شروع پاییز امسال در انتاریو چقدر طول خواهد کشید.

با این حال، بارندگی شدید و رکوردشکنی که انتاریو در تابستان امسال شاهد آن بود، می‌تواند باعث شود که برخی از برگ‌ها زودتر از موعد تغییر رنگ دهند.

نقشه آنلاین رنگهای پاییزی در پارک های انتاریو

News Editor
Author: News Editor