• چ. اکتبر 23rd, 2024

شعبه فروشگاه لوازم خانگی مقرون به صرفه «فاکس هوم» در تورنتو افتتاح شد

اگر قصد خرید لوازم خانگی جدید برای منزل خود را دارید فعلا دست نگه دارید زیرا فاکس هوم در راه تورنتو است. این فروشگاه بزرگ بزودی شعبه جدید خود را در ایتون تورنتو افتتاح خواهد کرد.

«فاکس هوم»، برند مشهور لوازم خانگی و سبک زندگی، اولین فروشگاه خود در تورنتو را در مرکز ایتون افتتاح کرد.

این خرده فروشی با مساحت چهار هزار فوت مربع، که اثاثیه منزل در آن به صورتی شیک و مدرن چیده شده است، جایگزین فروشگاه سابق Eddie Bauer که در ژانویه ٢٠٢٣ بسته شد، خواهد بود.

برند فاکس هوم که در سال ٢٠١٠ تأسیس شده است، زیرگروه شرکت FOX مستقر در تل آویو است. گروه فاکس همان تیمی که مسئول وارد کردن محصولات برند نایک، مانگو و لالین به بازار کانادا است.

چیدمان این فروشگاه یک طبقه بزرگ، تجربه خرید و حس قدم زدن در فضاهای برند Bouclair یا IKEA را برای شما تداعی خواهد کرد.

همه لوازم‌های خانگی بر اساس دسته بندی (یا به معنای واقعی کلمه، بر اساس اتاق‌های خانه) تقسیم بندی می‌شوند، هر محصول در فضایی شبیه داخل خانه قرار دارد و چیدمان آن به صورت فصلی تغییر می‌کند تا با ترندهای بازار مطابقت داشته باشد.

لازم به ذکر است که قیمت محصولات این فروشگاه نیز بسیار مقرون به صرفه است.

بخش‌های مختلف فروشگاه فاکس هوم

هدف آنها نیز الهام بخشیدن به شما در داشتن چیدمانی ایده آل برای خانه خواهد بود. هر چیزی که برای تجهییز خانه لازم است،  تا کوچکترین لوازم جانبی و اکسسوری‌های مربوط به منزل، در این فروشگاه موجود خواهد بود.

برای مثال در بخش نشیمن، همه لوازم لازم برای ایجاد گوشه‌ای دنج، از جمله بالش‌های گلیمی، سبدهای بافتنی، گلدان‌های سرامیکی، لوازم چیدمان روی میز و حتی گیاهان مصنوعی را پیدا خواهید کرد.

فرش‌های زیبا دارای طرح‌های پیچیده و منحصربه‌فرد در رنگ‌های جذاب با حاشیه‌های ظریف و با قیمت ۵٠ (٢۴×۴٧ اینچ) تا ٣٨٠ دلار (۴٧×٧١ اینچ) موجود خواهد بود.

در بخش آشپزخانه نیز از بالشتک‌ها و ملحفه‌های صندلی گرفته تا ظروف شیشه‌ای رنگارنگ، ظروف غذاخوری سرامیکی، و بشقاب‌های سرو با طرح‌های «وینتیج»، «الگانت» و «سفید ساده» پیدا خواهد شد.

مجموعه‌ای از ظروف پخت‌وپز درجه یک، مانند قابلمه‌های نچسب سبک نوردیک از مجموعه Gusto (١۶٠دلار) و ماهیتابه‌های نچسب ایتالیایی از خط تولید Materia (١٣٠دلار) را نیز می‌توانید خریداری کنید.

بخش ملحفه‌ها، لحاف‌ها، پتوها و بالش‌ها از سبک‌های مینیمالیستی و رنگ‌های ثابت گرفته تا طرح‌های گل‌دار و گلدوزی‌های بافته شده را شامل می‌شود.

همچنین می‌توانید یک ست تخت کامل را با قیمت کمتر از  ۶٠٠ دلار خریداری کنید که شامل یک لحاف (٢٠٠ دلار) و روکش (١١۵دلار)، دو روبالشی همسان (هر کدام  ١٩ دلار)، یک ملحفه (١٢٠ دلار) و یک ملحفه تخت (٧۵ دلار) می‌شود.

همچنین می‌توانید محصولاتی همچون شمع‌های معطر و خوش بو کننده‌های این برند را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

فاکس هوم در مرکز خرید ایتون در خیابان یونگ ٢٢٠ واقع شده است.

تصاویری از فروشگاه فاکس هوم

News Editor
Author: News Editor