• چ. اکتبر 23rd, 2024

صدها مستأجر در دو ساختمان نورث یورک دست به اعتصاب زدند

بدتر شدن شرایط زندگی و افزایش غیرقابل قبول قیمت اجاره، بیش از 100 مستأجر دو ساختمان در نورث یورک را بر آن داشت تا به دیگر گروه های محله بپیوندند و از دادن اجاره بها خودداری کنند.

ساختمان های 1440 و 1442 خیابان لارنس غربی متعلق به بارنی ریور اینوستمنتز است. ساکنان این ساختمان ها ادعا می کنند که این شرکت سرمایه گذاری و مدیریت املاک خصوصی از رسیدگی به تعمیرات جدی در ساختمان ها خودداری کرده در حالی که به طور مداوم اجاره بها را بالاتر از حد اجاره افزایش می دهد. گفته می شود شرایط به قدری بد است که حتی پست کانادا نیز در سه سال گذشته به دلیل وجود ساس در این ساختمان ها از تحویل پست به آنها خودداری کرده است.

بر اساس گزارش ها، سطل های زباله مالامال از آشغال هستند و تمیز نشده اند و بوی بدی منطقه را فراگرفته است. ساس‌ و سوسک‌ نیز زیاد است و مردم از این قضیه بسیار شاکی هستند.

ساکنان بر این باروند که قیمت اجاره بسیار بالاست. یک اتاق تک خوابه 2200 دلار است که با هزینه پارکینگ و آب، تقریبا 2400 دلار می شود.

مستاجران هر دو ساختمان، در اعتصاب اجاره که از اول اکتبر آغاز شده شرکت کرده اند و به هزاران نفر دیگر از جمله ساکنان خیابان های 33 کینگ و 22 جان در اعتراض به افزایش ناعادلانه اجاره بها پیوسته اند.

مستاجران اعلام کردند که آماده مذاکره هستند و زمانی که مالک با آنها به توافق برسد، پرداخت اجاره را از سر خواهند گرفت.

News Editor
Author: News Editor