• چ. اکتبر 23rd, 2024

صف‌های طویل جویندگان کار در انتاریو

صف طولانی متقاضیان کار در انتاریو حاکی از کمبود شغل و وضعیت نابسمان اشتغال در کانادا است برخی از مردم این کشور معتقدند که کانادا، کشوری ورشکسته است

تنها یک روز پس از انتشار صف صدها متقاضی کار در انتاریو در مقابل یک فروشگاه مواد غذایی در برامپتون کلیپ مشابهی در می‌سی‌ساگا از صف بستن صدها جوینده کار در انتاریو در مقابل یک مغازه در فضای مجازی وایرال شد.

به گزارش  بلاگتو، این ویدئو نیز درست مانند فیلمی که در آخر هفته گذشته منتشر شد صدها نفر از مردم محلی را نشان می‌داد که برای اشتغال در Regal Security واقع در می‌سی‌ساگا با هم به رقابت پرداخته بودند.

پست استخدامی این شرکت که اول آگوست در تیک تاک منتشر شده بود بیش از ۱۰۰ هزار بار بازدید شده و روز سه شنبه خیل عظیمی از جویندگان کار را به این محل کشاند.

برخی از کابران فضای مجازی در واکنش به این اتفاق از بی‌تناسبی دستمزدها با هزینه‌های زندگی در تورنتو گلایه و ابراز تاسف کردند.

از جمله یک نفر در توییتر نوشت: «این ویدیوهای ترکیبی تقریباً هر روز دیده می‌شود در حالی همواره مرکز آمار کانادا اعلام می‌کند ۷۵۰ هزار فرصت شغلی خالی وجود دارد.»

برخی نیز کانادا را کشوری ورشکسته خواندند و نظرات مختلفی را در مورد سیاست‌های مهاجرتی آن بیان کرده و گفتند که فقط کسانی که اینجا بیایند متوجه می‌شوند چقدر هزینه اجاره، مواد غذایی و… بالا است و افراد برای یک شغل باید با هم رقابت کنند.

یک نفر دیگر نیز در این رابطه نوشت: «بله آن‌ها مدام می‌گویند شغل وجود دارد، اما به نظر می‌رسد هر کجا که نگاه می‌کنی صدها نفر توی صف کار ایستاده‌اند.»

گزارش جدید TD Economics نیز  وضعیت کنونی کانادا را نشان می‌دهد بحران مسکن تا حد زیادی برای مهاجران شدیدتر است.

News Editor
Author: News Editor