• چ. اکتبر 23rd, 2024

علی رغم گرانی و تورم، کانادایی‌ها برای سفرهای زمستانی برنامه‌ریزی می‌کنند

آیا برای سفرهای زمستانی در تعطیلات کریسمس به دنبال یک کشور گرم و آفتابی هستید؟ اگر جوابتان مثبت است بدانید در این رابطه تنها نیستید.

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهند که کانادایی‌ها با وجود تورم و نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های زندگی، همچنان به دنبال سفرهای زمستانی به خارج از کانادا هستند.

به گزارش گلوبال نیوز، این نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که تقریباً نیمی از کسانی که قصد دارند در ماه‌های آینده برای سفرهای زمستانی خود آماده شوند و به مناطق گرم آفتابی بروند معتقدند پول در مقابل رفتن به مناطق گرم و ایمن برایشان از اهمیت کمتری برخوردار است.

در بحبوحه نگرانی‌های فزاینده در مورد تأثیرات افزایش نرخ بهره در کانادا و همچنین رشد دستمزدها، این نظرسنجی نشان می‌دهد کانادایی‌ها باز هم به فکر سفرهای زمستانی هستند.

«مارتین فایرستون»، رئیس Travel Secure Inc. در تورنتو، یکی از این افراد است که اکنون به دنبال رزرو سفرهای زمستانی برای تعطیلات کریسمس می‌باشد و معتقد است کانادایی‌ها علیرغم نرخ‌های بهره بالا و وام مسکن به فکر گردش و تفریح‌شان نیز هستند و هنوز هم تمایل به سفر در کشور وجود دارد.

همسفر شما در سفرهای زمستانی چه کسی است؟

سفرهای زمستانی

بیش از نیمی از پاسخ دهندگان به این نظرسنجی گفتند که با شریک زندگی‌شان به سفرهای زمستانی خواهند رفت و یک چهارم آن‌ها در حال برنامه ریزی یک سفر خانوادگی همراه با فرزندان یا والدین‌شان هستند. ۱۲ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی درصدد سفر با دوستانشان هستند و هفت درصد آن‌ها درصدد سفر انفرادی و تنها هستند.

این نظرسنجی بین ۲۲ و ۲۵ سپتامبر امسال از طریق ارسال ایمیل از هزار و ۵۰۴ کانادایی توسط موسسه آنگوس راید تهیه شده است.

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که تقاضای سفرهای زمستانی همچنان در کانادا در حال افزایش است. بر اساس گزارش مرکز آمار کانادا، در ماه سپتامبر ۷۵۷ هزار و ۳۰۰ کانادایی در   از سفرهای خارجی بازگشتند که نسبت به ماه سپتامبر سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.

همچنین بالغ بر ۸۶۷ هزار و ۷۰۰ نفر از کانادایی‌ها در این ماه به سفرهای زمستانی خارج از کانادا رفته‌اند که تعداد آن‌ها نیز تقریباً ۴۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است

News Editor
Author: News Editor