• چ. اکتبر 23rd, 2024

فرصت شغلی برای دانشجویان بین‌المللی در مرزبانی کانادا

مرزبانی کانادا از این هفته پذیرش رزومه برای تجربه شغلی موقت مختص به دانشجویان در سال ۲۰۲۴ را بازگشایی کرده است. دانشجویان بین‌المللی نیز واجد شرایط هستند، اما اولویت با کانادایی‌ها و افراد مقیم خواهد بود.

این فرصت‌های شغلی که در استان‌های مختلف قرار دارند در بهار و تابستان ۲۰۲۴ نیمه‌وقت و در پاییز ۲۰۲۴ و زمستان ۲۰۲۵ تمام‌وقت هستند. دستمزد ساعتی در نظر گرفته شده بین ۱۶ تا ۳۴ دلار است. واجدین شرایط باید به سن قانونی رسیده باشند، در حال حاضر دانشجوی تمام وقت باشند و در پاییز ۲۰۲۴ نیز به تحصیل تمام‌وقت بپردازند.

افرادی که برای این فرصت شغلی موقت پذیرفته می‌شوند، در کنار افسران خدمات مرزبانی کانادا (CBSA)، در فرودگاه‌های بین‌المللی، مرکز خدمات پستی بین‌المللی، خدمات دریایی، و مرکز مخابرات و ارتباطات به کار و کسب تجربه می‌پردازند.
پذیرفته‌شدگان در کبک، در فرودگاه پی‌یر ترودو در دوروال، مرکز خدمات پستی بین‌المللی جزیره مونترال و فرودگاه بین‌المللی کبک سیتی مشغول به کار می‌شوند.
دانشجویان بین‌المللی که واجد شرایط باشند نیز می‌توانند برای این فرصت‌های شغلی اقدام کنند. اما اولویت استخدام با کانادایی‌ها و افراد مقیم و همچنین دانشجویان رشته‌های مرتبط، مثل جرم‌شناسی یا حقوق، خواهد بود.

مهلت ارسال درخواست تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ است. اما چون فرآیند استخدام در مرزبانی کانادا طولانی است و در چندین مرحله انجام می‌شود، از متقاضیان خواسته شده تا در اسرع وقت اقدام کنند.

اطلاعات بیشتر: bit.ly/3QFCtFo

News Editor
Author: News Editor