• چ. اکتبر 23rd, 2024

فروشگاه مترو به دلیل اعتصاب کارکنان اش، مواد غذایی فاسدشدنی را به بانک غذا اهدا می کند

یک بانک مواد غذایی مستقر در تورنتو تأیید کرد که فروشگاه مترو مواد غذایی فاسدشدنی خود را به این سازمان اهدا می کند چرا که به دلیل اعتصاب کارکنان این فروشگاه، نزدیک به 30 شعبه تعطیل شده اند. نیل هترینگتون، مدیرعامل بانک غذای روزانه نان، به Newstalk1010 گفت که رانندگان امروز سه‌شنبه محموله‌های مواد فاسدشدنی را از تقریباً 27 فروشگاهی که در حال حاضر در منطقه تورنتو بسته هستند، بارگیری کرده و به شعب متعهد بانک غذا تحویل خواهند داد.

آقای هترینگتون صبح امروز گفت: «وقتی به غذای تازه، گوشت و سایر مواد غذایی فاسدشدنی فکر می‌کنید، می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این مواد هدر نمی روند بلکه به افرادی که در شهر ما به دلیل مشکلات مالی با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند که متأسفانه تعدادشان همچنان رو به افزایش است، می رسد.»

فروشگاه مترو تأیید کرد که مواد غذایی که در طول مناقشه کارگری ممکن است فاسد شوند را به مکان‌های دیگر فروشگاه‌ها منتقل کرده است و باقیمانده برای عرضه یه بانک‌های مواد غذایی، از جمله نان روزانه، کنار گذاشته شده است.

هزاران نفر از کارمندان مترو روز شنبه پس از رد درخواست جمعی آنها که هفته گذشته ارائه شده بود، رسماً کار خود را ترک کردع و دست به اعتصاب زدند.

علاوه بر تیم مدیریتی در مترو، آقای هترینگتون از کارگران اعتصابی که به کامیون‌ها اجازه داده‌اند در اسرع وقت از خط اعتصاب آنها عبور کنند و محموله غذاهای فاسدشدنی را به شعب بانک غذا در سراسر شهر برسانند، تشکر کرد.

بانک غذای روزانه نان از 200 بانک غذا، از اسکاربورو تا اتوبیکو، که مجموعا به 270,000 نفر خدمات ارائه می دهد، پشتیبانی می کند.

News Editor
Author: News Editor