• چ. اکتبر 23rd, 2024

فروش فوق‌العاده استیپلز به مناسبت بازگشایی مدارس

امسال نیز Staples Canada با تخفیف‌های Back to School برای سال 2023 بازگشته است و تخفیف‌هایی را بر روی ملزومات کلاس درس و موارد دیگر ارائه میدهد.

این فروش‌ فوق‌العاده برگشت به مدرسه در حال حاضر هم برای دانش‌آموزان و هم برای معلمان برگزار می‌شود و چه در پاییز امسال به کلاس درس برگردید یا نه، می‌توانید بر روی خریدهای خود تخفیف دریافت کنید.

از لوازم کلاس درس، کوله پشتی، برخی از جدیدترین فناوری‌ها گرفته تا میز و صندلی اداری، هم اکنون تخفیف‌های زیادی هم به صورت حضوری در فروشگاه و هم به صورت آنلاین در وبسایت Staples Canada ارائه میشود.

شما میتوانید از تخفیف 25 تا 71 درصدی بر روی اقلام بهره‌مند شوید.

فروشگاه Staples همچنین خرید آنلاین دانش آموزان را آسان‌تر می‌کند. با طرح Back to School HQ، می‌توانید بر اساس مقطع تحصیلی خود خرید کنید یا حتی به بهترین انتخاب‌ها بر اساس امتیاز دسترسی داشته باشید.

از تاریخ ۱۵ آگوست تا ۵ سپتامبر Staples به معلمان بر روی محصولات مربوط به فناوری 500 دلاری، 50 دلار تخفیف ارائه می‌دهد و 15 درصد تخفیف بر روی اکثر محصولات دیگر خواهد داشت.

برای دسترسی به این معاملات مربیان در کانادا باید دربرنامه عضویت معلم Staples ثبت نام کنند. ثبت نام در این برنامه رایگان است.

News Editor
Author: News Editor