• چ. اکتبر 23rd, 2024

متوقف شدن سرویس «وای فای» رایگان در ایستگاه‌های متروی «تی تی سی» تا پایان سال جاری

شرکت «تی تی سی» روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد به سرویس وای فای TConnect خود پایان داده و به گسترش سرویس G5 در تمام ایستگاه‌ها و تونل‌های مترو ادامه دهد.

سیستم TConnect بیش از یک دهه پیش راه اندازی شد و به گفته این سازمان حمل و نقل، نگرانی ها در مورد عمر زیرساخت های این فناوری و همچنین امنیت کاربران، دلایل توقف این سرویس رایگان بوده است.

استوارت گرین، سخنگوی تی تی سی TTC به سیتی نیوز گفت: «از زمان راه اندازی شبکه 5G در همه اپراتورها، ما شاهد کاهش 65 درصدی استفاده از TConnect بودیم. همچنین صرف 17 میلیون دلار برای ارتقاء این زیرساخت برای حل مشکلات عملکردی و مسائل امنیتی آن، سرمایه گذاری عاقلانه ای به نظر نمی رسید.»

گرین گفت که برای ایجاد شبکه 5G و افزایش اتصال به اینترنت در تی تی سی و در عین حال بهبود تجربه مشتری، به همکاری با راجرز ادامه خواهند داد.

راجرز نیز در بیانیه‌ای گفت: «زیرساخت‌ وای‌فای در ایستگاه‌های مترو به پایان عمر خود رسیده و از زمانی که ما شروع به استفاده از شبکه 5G در مترو کردیم، استفاده از سرویس وای فای به شدت کاهش یافته است. ما گزینه هایی را برای به روز رسانی یا جایگزینی تجهیزات به تی تی سی پیشنهاد کردیم و آنها تصمیم گرفتند سرویس TConnect را متوقف کنند.»

News Editor
Author: News Editor