• چ. اکتبر 23rd, 2024

مزایای استثنایی استفاده از مسترکارت جدید تیم هورتونز

کارت اعتباری تیمز از این پس در دسترس شهروندان کانادایی قرار خواهد داشت و آن‌ها می‌توانند با هر خرید، از طریق این کارت کسب امتیاز کرده و قهوه رایگان دریافت کنند.

کانادایی‌ها از این پس می‌توانند از فرصتی استثنائی برای درخواست کارت اعتباری تیمز (Tims) که توسط گروه «Tims Financial» ارائه می‌شود استفاده کرده و شروع به کسب امتیاز در تمام خریدهای خود کنند.

بنابر آخرین اخبار اعلام شده، این مسترکارت که توسط  گروه «Neo Financial» ارائه شده است، به راحتی از طریق برنامه «تیم هورتونز» قابل دریافت است و در اختیار داشتن آن، بدون دریافت هیچ‌گونه کارمزد سالانه، طیف وسیعی از مزایا را به دارندگانش ارائه می‌دهد.

با استفاده از کارت اعتباری تیمز، کاربران به ازای هر دلاری که برای خرید مواد غذایی، بنزین، شارژ خودروهای برقی، تاکسی، اشتراک آژانس و بلیط وسایل حمل و نقل عمومی خرج ‌کنند، ۵ امتیاز پاداش دریافت می‌کنند. علاوه بر این، زمانی که این کارت برای خریدهای واجد شرایط در شعبه‌های تیم هورتونز مورد استفاده قرار گیرد، به ازای هر دلار ١۵ امتیاز به فرد تعلق گرفته و به این طریق می‌توان به سرعت امتیاز کافی برای دریافت قهوه، نوشیدنی و مواد غذایی رایگان را جمع آوری کرد.

کارت اعتباری تیمز

کسب امتیاز تیمز

برای کسانی که به زودی ثبت‌نام کنند، به مدت محدود یک پیشنهاد خوش‌آمدگویی تا پنج هزار امتیاز در نظر گرفته شده است. با انجام اولین خرید واجد شرایط خود ظرف ٣٠ روز پس از تایید کارت، کاربران می‌توانند دو هزار امتیاز دریافت کنند و سپس اگر در طی سه ماه آینده، در هر ماه بیش از  ٢٠٠ دلار برای خریدهای واجد شرایط هزینه کنند، امکان کسب هزار امتیاز دیگر را نیز به دست خواهند آورد.

«مارکوس استورم»، معاون ارشد بخش خدمات مالی و دیجیتال در تیم هورتونز، می‌گوید: «کارت اعتباری تیمز به کانادایی‌ها این فرصت را ارائه می‌دهد که در هر جایی که خرید می‌کنند، امتیازهای بیشتری کسب کنند، که این به معنای اضافه کردن امتیازهای بیشتر به منوی مورد علاقه‌مندی‌هایشان در تیم هورتونز است.»

او ادامه می‌دهد: «فرض کنید که هزینه پرداختی من در پمپ بنزین تقریباً ٨٠ دلار است و از کارت اعتباری تیمز برای پرداخت آن استفاده می‌کنم. من برای این خرید ۴٠٠ امتیاز تیمز به دست می‌آورم و این امتیاز کافی است تا بلافاصله پس از پر کردن امتیازهای لازم گزینه قهوه، یک قهوه رایگان از تیمز دریافت کنم!»

یک ماشین حساب آنلاین مفید نیز در وب سایت Tims Financial برای کمک به تخمین میزان امتیازهای ماهانه دریافتی وجود دارد.

امکانات مسترکارت تیمز

شنیده‌ها حاکی از این است که این کارت به راحتی قابل دسترس بوده و نسخه مجازی آن را نیز می‌توان برای استفاده فوری به کیف پول اپل یا گوگل اضافه کرد. استفاده از کارت اعتباری تیمز به عنوان روش پرداخت پیش‌فرض برای اسکن و پرداخت هزینه در برنامه تیم هورتونز، راهی عالی برای به حداکثر رساندن امتیازها و صرفه‌جویی در زمان در حین انجام خریدهای واجد شرایط در رستوران‌های تیمز است.

برای کسانی که دارای سابقه اعتباری محدود یا بدون سابقه اعتباری هستند، یک نسخه امن از کارت اعتباری تیمز نیز در دسترس است. این امر به ویژه برای دانش‌آموزان و تازه واردانی که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه سالانه، سابقه اعتباری خود را ایجاد کرده و در عین حال از امتیازات تیمز لذت ببرند، بسیار مفید است.

علاوه بر جوایز، کارت اعتباری تیمز مزایای رایگانی مانند گارانتی قابل تعمیم را نیز ارائه می‌کند. این مسترکارت ضمانت سازنده را تا یک سال دیگر تمدید کرده، شرایط حمایت از مصرف کننده را داراست  و در برابر گم شدن، سرقت و آسیب اقلام خریداری شده به وسیله این کارت، مبلغی را به عنوان بیمه در نظر گرفته و پرداخت می‌کند.

هر دو نسخه کارت اعتباری تیمز را می‌توان به راحتی و به صورت کامل از طریق برنامه تیم هورتونز درخواست کرد و در مرحله بعد پس از دریافت تأییدیه، حساب‌ها و امتیازهای خود را تحت مدیریت درآورد.

برای اطلاعات بیشتر و درخواست کارت اعتباری تیمز، به سایت timsfinancial.ca مراجعه کنید.

News Editor
Author: News Editor