• چ. اکتبر 23rd, 2024

میانگین قیمت کاندو در تورنتو ۴۰۰ هزار دلار بیشتر از درآمد متوسط افراد است

بر کسی پوشیده نیست که هزینه ها همچنان رو به افزایش است، به طوری که حتی افراد با درآمد متوسط نیز از پس میانگین قیمت کاندو در تورنتو نیز بر نمی آیند.

با افزایش قیمت مسکن در سراسر شهر، دستمزدها به همان میزان افزایش نیافته است. در تورنتو، قیمت متوسط یک خانه همچنان بالای 1 میلیون دلار است و میانگین قیمت یک کاندو در داون تاون بیش از ۷۶۰ هزار دلار است.

اخیراً Zoocasa درآمد متوسط در کلانشهر تورنتو تجزیه و تحلیل و آن را با میانگین قیمت خانه در قسمت های مختلف این منطقه مقایسه کرده است.

این مطالعه نشان داد که در غرب، مرکز و شرق تورنتو، افراد با میانگین درآمد ۷۴ هزار دلار می‌توانند خانه‌ای با قیمت تقریبی ۳۴۲ هزار دلار بخرند.

در مرکز تورنتو، قیمت متوسط یک کاندو حدود ۷۶۰ هزار دلار است که نشان دهنده تفاوت تقریبی ۴۰۰ هزار دلار بین درآمد متوسط و قیمت کاندوها می باشد.

حتی در مقرون به صرفه ترین شهرهای منطقه، افراد با درآمد متوسط برای تامین هزینه خرید یک کاندوی متوسط با مشکل مواجه هستند.

مقرون به صرفه ترین شهر در کلانشهر تورنتو، اوشاوا است که قیمت متوسط یک خانه تقریباً ۸۱۵ هزار دلار است اما همچنان صدها هزار دلار بالاتر از درآمد متوسط ۳۵۱ هزار دلاری افراد این منطقه می باشد.

از بین تمام شهرهای مورد تجزیه و تحلیل، تنها یک منطقه وجود دارد که با درآمد متوسط می توان برای خرید ملک اقدام کرد.

میانگین درآمد مردم آکس بریج ۹۹ هزار دلار است و می توانند خانه ای با قیمت تقریبی ۴۵۷ هزار دلار بخرند. همچنین برای خرید یک کاندو به ۴۳۴ هزار دلار نیاز دارند.

مقایسه قیمت مقرون به صرفه و حداقل قیمت برای خرید خانه در تورنتو (Source: Zoocasa)

News Editor
Author: News Editor