• چ. اکتبر 23rd, 2024

نتفلیکس ارزان ترین طرح بدون آگهی خود را در کانادا حذف کرد

ByNews Editor

ژوئن 25, 2023

نتفلیکس بدون اعلام قبلی، مقرون به صرفه ترین طرح اشتراک بدون آگهی خود را در کانادا حذف کرده است. طرح پایه 9.99 دلاری این غول استریم که در چند سال اخیر ارزان ترین طرح آن بوده است، روز جمعه از گزینه های سطح اشتراک نتفلیکس ناپدید شد. این کمپانی به طور رسمی این تغییر را اعلام نکرده است، اما در وب سایت خود، می گوید که طرح اولیه آن “دیگر برای اعضای جدید یا پیوستن مجدد مشترکین قدیمی در دسترس نیست.” با این حال، نتفلیکس می‌گوید افرادی که هنوز در سطح پایه مشترک هستند، می‌توانند تا زمانی که حساب خود را تغییر داده یا لغو کنند، در این طرح باقی بمانند.

شایان ذکر است که طرح اولیه نتفلیکس هنوز همچون «Basic with Ads» و به اشتراک گذاری رمز عبور پولی (که هنوز در کانادا اجرا نشده است)، در ایالات متحده در دسترس مشترکین است.

نتفلیکس احتمالاً در حال آزمایش است تا پس از رهایی از طرح اولیه خود در کانادا، آن را در ایالات متحده نیز حذف کند. اشتراک گذرواژه فقط در طرح اشتراک «Premium» این پلتفرم استریم در دسترس است و 7.99 دلار اضافی برای هر کاربر هزینه دارد.

با این ساختار قیمت‌گذاری جدید، ارزان‌ترین گزینه مشترکان نتفلیکس کانادایی تماشای سرویس پخش به همراه تبلیغات با قیمت 5.99 دلار در ماه است. در غیر این صورت، اکنون که سطح پایه 9.99 دلار در ماه حذف شده، هزینه برای طرح استاندارد به 16.95 دلار در ماه می رسد.

به گزارش Canadian Press، نتفلیکس گزینه Basic را برای مشترکین جدید حذف کرده است و آن را برای کاربران فعلی نیز “در آینده نزدیک” حذف خواهد کرد.

News Editor
Author: News Editor