• چ. اکتبر 23rd, 2024

اگر جز یکی از تازه‌واردها در کانادا هستید، تقریبا غیرممکن است که یکی از کارهایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت را انجام نداده باشید.

برخی از کارها فقط مخصوص تازه‌واردها در کانادا هست و تمام کسانی که به تازگی به کانادا آمده‌اند، احتمالا یکی از آنها را در اولین سال اقامت خود در این کشور انجام داده‌اند. این کارها از گرفتن عکس با اولین لیوان قهوه تیم هورتونز گرفته تا تلفظ اشتباه کلمات و امتحان کردن پوتین را شامل می‌شوند. در نهایت، واقعا مهم نیست که کدام استان یا منطقه کانادا را برای اقامت انتخاب کرده‌اید، مواردی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد شامل تجربیات جالب و بامزه‌ای هستند که جزئی از زندگی جدید شما در این کشور خواهند بود.

گرفتن عکس با نوشیدنی double double تیم هورتونز

نوشیدنی double double تیم هورتونز تازه‌واردها در کانادا

این نوشیدنی کلاسیک تیم هورتونز یکی از معروف‌ترین قهوه‌های کاناداست که دارای دو شات خامه و دو شات شکر است و تمام تازه‌واردها در کانادا که عاشق قهوه هستند در اوایل ورودشان آن را امتحان می‌کنند. با این حال، افرادی که اهل قهوه نیستند به غذاها و نوشیدنی‌ها تیمیز Timmies روی می‌آورند. اما با وجود تمام اینها، غیرممکن است که به تازگی به کانادا آمده باشید و با لیوان نوشیدنی هر یک از این کافه‌ها عکس نگرفته باشید.

یادگیری اصطلاحات عامیانه کانادایی

اصطلاحات عامیانه کانادایی تازه‌واردها در کانادا

اگر هنوز زبان عامیانه کانادایی‌ها را درک نمی‌کنید، اصلا ناراحت نباشید. بعضی از اصطلاحات کانادایی آنقدر خاص هستند که ممکن است حتی به گوش خود کانادایی‌ها هم نخورده باشند. با این حال، اگر جز تازه‌واردها در کانادا هستید، احتمالا یکی از این اصطلاحات را به دنبال تکه کلام خود انتخاب کرده‌اید تا از بقیه جا نمانید و در مکالمات مختلف از آنها استفاده کرده‌اید. مگر نه؟

امتحان کردن پوتین

پوتین تازه‌واردها در کانادا

اگر جز یکی از تازه‌واردها در کانادا هستید به هیچ عنوان پوتین را از دست ندهید. پوتین تقریبا معروف‌ترین غذای کاناداست که ارزش حداقل یک بار امتحان کردن را دارد. این غذای قدیمی که با سیب‌زمینی سرخ شده و پنیر درست می‌شود در انواع مختلفی مانند کلاسیک و شاورما و یا حتی وگان سرو می‌شود. به همین ترتیب، می‌توانیم بگوییم که اگر به تازگی به کانادا آمده‌اید، احتمالا با این غذا غریبه نیستید.

دنبال کردن دریک در اینستاگرام

دریک تازه‌واردها در کانادا

آیدی @champagnepapi که متعلق به «دریک»، خواننده معروف کانادایی، است احتمالا برای هیچ کدام از تازه‌واردها در کانادا غریبه نیست. به علاوه، اگر کلا اهل رسانه‌های اجتماعی باشید احتمالا تا الان افراد مشهور کانادایی مانند «جاستین ترودو»، «رایان رینولدز»، «شان مندز»، «شانیا تواین» و «جاستین بیبر» را در هم صفحه اینستاگرام خود دارید.

امتحان کردن ورزش‌های زمستانی

ورزش‌های زمستانی تازه‌واردها در کانادا

اگر از زمستان‌های کانادا جان سالم به در برده‌اید، حالا وقت آن است که ورزش‌های زمستانی این کشور را هم امتحان کنید. شما می‌توانید با انجام کارهای جالبی مانند اسکی و اسکیت‌سواری و حتی اسکی روی یخ خودتان را سرگرم کنید و به فرهنگ کانادایی به عنوان یکی از تازه‌واردها در کانادا کمی نزدیک شوید.

گرفتن عکس با بناهای کانادایی

بناهای کانادایی تازه‌واردها در کانادا

اگر حداقل یک عکس با آبشار نیاگارا در گوشی خود ندارید، واقعا مطمئنید که در کانادا زندگی می‌کنید و جز تازه‌واردها در کانادا هستید؟ سال اول مهاجرت به کانادا که اصولا با عنوان ماه عسل مهاجران نیز شناخته می‌شود، بهترین زمان برای گشت و گذار در این کشور است. هر چه نباشد شما برای آمدن به اینجا واقعا زحمت کشیده‌اید و دوست دارید تمام کسانی که شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند بدانند که الان در کانادا هستید. پس همین حالا بروید و با برج CN هم عکس بگیرید تا بتوانید کشور جدیدتان را به رخ بقیه بکشید. البته ما هم امیدواریم که کسی در این بین شما را قضاوت نکند.

ترسیدن از حیوانات کانادایی

حیوانات کانادایی تازه‌واردها در کانادا

کانادا سرشار از زیبایی‌های طبیعی و موجودات نمادین است که به طرز مسالمت‌آمیزی در کنار مردمش زندگی می‌کنند. البته بسیاری از تازه‌واردان کانادا ممکن است از وجود این حیوانات بترسند و به آنها عادت نداشته باشند. با این حال، توصیه نهایی ما به شما این است که نترسید و به آرامی از کنار آنها رد شوید.

تلفظ اشتباه کلمات

حیوانات کانادایی تازه‌واردها در کانادا

کانادا دارای ده استان و سه قلمرو و همچنین شهرهای بسیار زیادی است و اجازه دهید که بگوییم تلفظ تمام این مناطق اصلا کار ساده‌ای نیست. پس کاملا طبیعی است که اگر حتی با وجود دانستن اسم تمام مناطق کانادا، برخی از آنها را اشتباه تلفظ کنید. فقط یادتان باشد که این اشتباه تلفظی را هر چه سریع‌تر یاد بگیرید. و نسبت به آن آگاه باشید.

News Editor
Author: News Editor