• پ. اکتبر 24th, 2024

هنرپیشه کانادایی در کنسرت بیانسه راهی زایمان شد

PASADENA, CA - MAY 14: Entertainer Beyonce performs onstage during "The Formation World Tour" at the Rose Bowl on May 14, 2016 in Pasadena, California. (Photo by Kevin Mazur/WireImage )

شاید باورش برای مردم سخت باشد اما این یک داستان واقعی است، کودکی که با صدای بیانسه ترغیب شد تا زودتر به دنیا بیاید!

زمان تولد کودک شما می‌تواند در غیرمنتظره‌ترین لحظه رخ دهد، از جمله زمانی که شما در حال گذراندن لحظات زندگی خود در کنسرت بیانسه هستید.

این همان چیزی است که برای یک بازیگر کانادایی اتفاق افتاد که در چهارم سپتامبر به کنسرت بیانسه رفت و در حین چالش سکوت، درد زایمانش شروع شد.

کنسرت بیانسه

«سارا فرانسیس جونز» که در سال ۲۰۰۷ در «فیلم اسپری مو» نقش جانتا و در سال ۲۰۰۳ در «فیلم عسل» نقش لتیتیا را بازی کرد، ویدیوهایی را در اینستاگرام از لحظه شروع زایمان در استادیوم سوفی در لس‌آنجلس در کنسرت بیانسه منتشر کرد. او در توضیح یکی از پست‌ها نوشت: «ما فکر می‌کردیم که فقط انقباضات براکستون هیکس یا گاز است، اما معلوم شد که در برنامه تولد بیانسه در حال به‌دنیا آوردن یک بچه هستیم.»

ویدیوی موجود لحظه‌ای را نشان می‌دهد که جونز در حال رقصیدن در کنار شریک زندگی خود مارسل اسپیرز در کنسرت بیانسه است درست قبل از اینکه زمان زایمانش فرا برسد. در ویدیوی دیگری، جونز در حالی که دارد اجرای بیانسه را تماشا می‌کند، چیزی را می‌خورد که شبیه یک دونات کوچک است.

متن روی صفحه می‌گوید: «چگونه شروع شد» و «بیانسه بچه‌ام را به بدنیا آمدن ترغیب کرد.»

سپس تصویر به‌سرعت به سمت جونز می‌رود که نشسته و نفس‌های عمیق می‌کشد، طوری که به نظر می‌رسد در حال زایمان است. این ویدیو با عکسی از نوزاد و والدینی که دختربچه خود را در آغوش گرفته‌اند، به پایان می‌رسد.

در ویدیوی سوم، جونز نشان می‌دهد که انقباضات زایمانش در هنگام چالش سکوت درکنسرت بیانسه آغاز شده است.

در مصاحبه‌ای با Ktla5 جونز می‌گوید که نوزاد او را غافلگیر کرد زیرا موعد زایمان او چندروز دیگر بوده است. او به این رسانه گفت: «من گفتم اتفاقی در حال رخ دادن است. معمولاً من دوست دارم در کنسرت برقصم اما یک‌دفعه گفتم خوب، باید یک لحظه بنشینم.»

این هنرپیشه کانادایی اضافه کرد که تصمیم گرفت آنچه را که در کنسرت بیانسه اتفاق افتاده است ضبط کند در غیر این صورت هیچ‌کس داستان او را باور نخواهد کرد. او به Ktla5 گفت: «این فقط یکی از آن چیزهایی است که به راحتی میگویید «نه این اتفاق نمی‌افتد»، اما کودک من از پس آن برآمد.

News Editor
Author: News Editor