• چ. اکتبر 23rd, 2024

قیمت محصولات ویپینگ قرار است در انتاریو افزایش یابد و این استان قصد دارد به عنوان راهی برای کاهش مصرف ویپینگ در استان، به ویژه در بین جوانان، مالیاتی اضافه وضع کند.

بودجه پاییزی وزیر دارایی پیتر بتلنفالوی این هفته حاوی اعلامیه‌ای است مبنی بر اینکه انتاریو مالیات غیر مستقیم استانی را به محصولات ویپینگ اضافه می‌کند که نرخ مالیات فعلی فدرال را برای این محصولات دو برابر می‌کند.

این مالیات ترکیبی باعث می‌شود که تولیدکنندگان و واردکنندگان به ازای هر دو میلی‌لیتر مایع ویپ ۲ دلار و برای هر ۱۰ میلی‌لیتر بیشتر مایع ویپ ۲ دلار دیگر مالیات بپردازند.

انتاریو در بیانیه اقتصادی پاییز می‌گوید که وضع مالیات روشی کاملاً تأثیرگذار برای جلوگیری از مصرف محصولاتی است که خطرات سلامتی را به همراه دارند.

بنیاد قلب و سکته مغزی کانادا می‌گوید میزان مصرف سیگار الکترونیکی در میان جوان‌ترین افراد رو به افزایش است و شواهد  نشان می‌دهند که ویپینگ می‌تواند به سیستم تنفسی، سلامت روان و فشار خون آسیب برساند.

در همین حال، شورای Convenience Industry Council می‌گوید هرگونه مالیات جدید بر محصولات فروخته شده، دوام کسب و کارها را تهدید می‌کند.

News Editor
Author: News Editor