• چ. اکتبر 23rd, 2024

پرستاران بیمارستان های انتاریو در طول دو سال به طور متوسط 11 درصد افزایش حقوق خواهند داشت

TOPSHOT - Healthcare workers walk through the hallway as staff care for patients suffering from coronavirus disease (COVID-19) at Humber River Hospital's Intensive Care Unit, in Toronto, Ontario, Canada, on April 28, 2021. (Photo by Cole Burston / AFP) (Photo by COLE BURSTON/AFP via Getty Images)

به گفته اتحادیه پرستاران انتاریو، در میان بحران کارکنان و بالا بودن نرخ تورم، پرستاران بیمارستان های این استان در مدت دو سال به‌طور متوسط 11 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

این اولین قرارداد از زمانی است که پرستاران-و سایر کارکنان بخش دولتی- به مدت سه سال مشمول قانون محدودیت افزایش دستمزد موسوم به لایحه 124 شدند که افزایش حقوق را تنها به یک درصد در سال محدود می کرد.

پرستاران و منتقدان دولت، لایحه 124 را به دلیل دشوارتر کردن روند استخدام و حفظ پرستاران، به ویژه زمانی که آنها در خط مقدم مبارزه با همه‌گیری کووید-19 بودند، مقصر می‌دانند.

ارین آریس، رئیس ONA در بیانیه ای نوشت: “این تصمیم اولین گام برای اصلاح اشتباهات گذشته و رساندن غرامت پرستاران بیمارستان ها به جایی است که باید باشد.”

اعضای ONA در سراسر استان سازماندهی شدند تا برای دستمزدهای بهتر برای بهبود شرایط کارکنان و مراقبت از بیماران تلاش کنند. این بار صدای ما شنیده شد.»

پس از آنکه مذاکرات بین انجمن پرستاران انتاریو و انجمن بیمارستان های انتاریو به توافقی منجر نشد، تعیین شرایط به تصمیم یک داور به طرف واگذار شد.‌

News Editor
Author: News Editor