• چ. اکتبر 23rd, 2024

پرواز کوتاه از تورنتو به ساسکاتون به کابوس 10 ساعته مسافران تبدیل شد

پرواز 3.5 ساعته از تورنتو به ساسکاتون برای مسافران هواپیمای مسافربری فلیر ایرلاین به یک کابوس تبدیل شد.

پرواز F8-673  خطوط هوایی فلیر در 17 جولای تورنتو را به مقصد ساسکاتون ترک کرد. با نزدیک شدن هواپیما به مقصد نهایی، خلبان اعلام کرد که این پرواز باید به سمت وینیپگ که 700 کیلومتر دورتر است، تغییر مسیر دهد.

به گفته یکی از مسافران، ابتدا به مسافران گفته شد که تغییر مسیر به دلیل طوفان است اما بعداً گفته شد که مشکل از باند فرودگاه بوده است.

بر اساس گزارش های هواشناسی، زمان نزدیک شدن هواپیما به سمت ساسکاتون در این منطقه هیچ بارندگی وجود نداشته است. با این حال، بازسازی فعلی در فرودگاه بین‌المللی جان جی. دیفن‌بِیکر ساسکاتون می تواند دلیل انحراف مسیر و پرواز 10 ساعته مسافران باشد.

به گفته مسافران، وقتی هواپیما در وینیپگ روی زمین نشست، هیچ غذا یا نوشیدنی برای مسافران سرو نشد و مهمانداران از آب دستشویی هواپیما برای مسافران می آوردند.

پس از فرود هواپیما، شرکت هواپیمایی به مسافران اعلام کرد که هواپیما به جای رفتن به مقصد مورد نظر، به تورنتو برمی گردد. برخی از مسافران ترجیح دادند با هواپیما به تورنتو برگردند، در حالی که بقیه این امکان را داشتند که از هواپیما خارج شوند.

با چهار ساعت و نیم تاخیر از فرودگاه پیرسون به علاوه تغییر مسیر به وینیپگ و برگشت به تورنتو، پرواز 3 ساعت و 35 دقیقه ای تورنتو-ساسکاتون حدود 10 ساعت طول کشید که سه برابر زمان مورد انتظار سفر بود.

خطوط هوایی فلیر در ابتدا قصد داشت با ارجاع به مشکلات آب و هوایی در 17 جولای از پرداخت غرامت به مسافران خودداری کند اما بعداً شرکت هواپیمایی تسلیم شد و در حال تلاش برای حل و فصل اوضاع با مسافران است.

News Editor
Author: News Editor