• چ. اکتبر 23rd, 2024

پیدا شدن جسد زن ایرانی در چمدانی در نیوفاندلند

به گفته پلیس سنت جانز در نیوفاندلند، این هفته جسد زنی در یک چمدان پیدا شده و همسرش که جسد او نیز پیدا شده، مظنون به قتل او است.

پلیس نیوفاندلند اعلام کرد، جسد مثله شده زن 33 ساله ایرانی که کمتر از دو ماه از ورودش به کانادا گذشته بود، سه شنبه شب در چمدانی در یک زمین خالی کشف شد. گفته می شود این چمدان شش روز قبل از پیدا شدنش در این منطقه گذاشته شده است. همچنین، جسد شوهر ایرانی 34 ساله این زن نیز روز دوشنبه در خانه اش پیدا شد.

به گفته رسانه های فارسی زبان خارج کانادا، مهدی پورباقی که علاقمندان به پادکست فارسی او را با صدایش در پادکست جنایی «آخرین شاهد» می‌شناسند، با رقم زدن جنایتی هولناک، دست به خودکشی زد و پلیس جسدش را در منزلش کشف کرد.

 

بر اساس تصاویر منتشر شده، تصویر مهدی پورباقی ۳۴ ساله در حال حمل این چمدان در دوربین‌های مداربسته ثبت و ضبط شده است. تصاویر فردی که حالا جنازه اش در منزلش کشف شده و پلیس معتقد است چند روز بعد از کشتن همسرش (باران عابد)، خودکشی کرده است.

نکته عجیب ماجرا، انتشار اپیزود آخر پادکست جنایی آخرین شاهد با عنوان «شکارچی ادامه دارد» در روزهای اخیر است که بعد از وقفه طولانی در انتشار این پادکست منتشر شده و بسیار کوتاه و عجیب است چرا که راوی یعنی قاتل پرونده در آن بدون هیچ مقدمه، از داستان خشونت باری سخن گفته که در آن خطاب به سری بریده سخن می‌گوید و تاکید دارد که با یک چاقوی جیبی این قتل را رقم زده و از آن هیجان زده است.

در این پادکست، او تصویری از قتل خونبار زنی جوان ترسیم کرده و در حالی که پادکست ادیت شده و آهنگ پس زمینه به گوش می‌رسد، تاکید دارد که «مرده ها حرف نمی‌زنن اما قاتل‌هاشون چرا.»

مهدی پورباقی فارغ التحصیل دبیرستان علامه حلی و دانشگاه شریف و دانشجوی دوره دکترای بیوانفورماتیک در دانشگاه مموریال کانادا بود.

News Editor
Author: News Editor