• چ. اکتبر 23rd, 2024

کانادایی‌ها ممکن است برای استفاده از اکس(توئیتر سابق) مجبور به پرداخت هزینه‌ایی ماهانه شوند

ایلان ماسک، مالک X، روز دوشنبه در گفتگویی زنده با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، این به‌روزرسانی احتمالی را اعلام کرد.

ماسک گفت: ما در حال حرکت به سمت پرداخت ماهانه اندکی برای استفاده از سیستم X هستیم. این تنها راهی است که برای مبارزه با ارتش بزرگ ربات‌ها به ذهنم می‌رسد.

زمانی که مدیرعامل تسلا و نخست‌وزیر درباره راه‌هایی برای جلوگیری از انتشار اکانت‌های جعلی، یهودستیزی و سخنان نفرت‌انگیز در رسانه‌های اجتماعی بحث می‌کردند، این موضوع مطرح شد.

ایلان ماسک اضافه کرد که این تنها راه دفاع خواهد بود زیرا با استفاده از این اشتراک‌ها ساخت چندین حساب با چندین کارت اعتباری برای ربات‌ها سخت می‌شود او هیچ قیمت معینی را ارائه نکرد اما گفت که قیمت آن کمتر از اشتراک پریمیوم خواهد بود.

از اوایل سال جاری کسانی که می‌خواهند در اکس تایید شوند یعنی تیک آبی در کنار نام خود و توانایی ویرایش پست‌ها را داشته باشند مجبور به پرداخت ماهانه ۸ دلار می‌باشند.

اولین باری که اشتراک‌های پریمیوم معرفی شدند نتیجه معکوس دادند مردم برای ایجاد حساب‌های تقلبی افراد مشهور برندها و حتی سیاستمداران اشتراک خریدند تا ثابت کنند که هدف اصلی تیک آبی مبارزه با اطلاعات غلط بوده است.

ماسک در اکتبر گذشته پس از ماه‌ها گفتگو با این شرکت آن را تصاحب کرد و در نتیجه آن رسانه‌های اجتماعی شاهد توهین‌های نژادپرستانه زیادی در ساعات اولیه پس از خرید ماسک بودند.

News Editor
Author: News Editor