• چ. اکتبر 23rd, 2024

کدام اتومبیل ها بیشتر هدف سرقت قرار می گیرند؟

پلیس منطقه‌ یورک روز سه‌شنبه یک کمپین پیشگیری از سرقت اتومبیل راه انداخت و در آن به اتومبیل هایی که بیشتر مورد سرقت می گیرند و اینکه چه محله‌هایی مورد هدف سارقان قرار می‌گیرند، پرداخت.

داده‌های این کمپین نشان می دهد که افزایش سرقت اتومبیل در منطقه یورک امسال در مقایسه با همین زمان در سال گذشته تقریباً 50 درصد بوده و در مقایسه با سال 2019 تقریباً 200 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس منطقه‌ یورک، جیم مک سوین، روز سه‌شنبه گفت، تحلیل‌گران جرم و جنایت داده‌هایی را از سراسر منطقه به‌ویژه مارکام، ریچموند هیل و وان جمع‌آوری کرده‌اند. نیروی پلیس محله هایی را که مستعد سرقت اتومبیل هستند شناسایی کرده و این یافته ها را از طریق نقشه های حرارتی (هیت مَپ) به اشتراک گذاشته اند.

بر اساس یافته های پلیس منطقه یورک، پنج اتومبیلی که بیشتر مورد هدف قرار می گیرند عبارتند از تویوتا هایلندر، لکسوس آر ایکس 350، جیپ رانگلر، دوج رام 1500 و جی ام سی یوکان.

کمپین سرقت اتومبیل هفته گذشته در مکان‌های مختلفی از جمله مرکز خرید وان میلز، مرکز خرید هیل کرست، مرکز خرید Promenade، واندرلند، Richmond Hill Legion و سالن‌های ورزشی مختلف آغاز شد.

نقشه های منتشر شده توسط پلیس منطقه‌ یورک

News Editor
Author: News Editor