• چ. اکتبر 23rd, 2024

۵ اشتباهی که دانشجویان جدید الورود کانادا باید از آنها اجتناب کنند

شروع دانشگاه می‌تواند برای دانشجویان به خصوص تازه واردان به کانادا بسیار سخت باشد. بنابراین در اینجا ۵ اشتباه که ممکن است در دانشگاه مرتکب شوید را یادآوری می‌کنیم:

۱. خرید چیزهایی که اصلاً نیاز ندارید
در تابستان قبل از دانشگاه به خودتان آموزش دهید که چیزهایی که به ندرت به آنها نیاز دارید را نخرید وسایلی که شما واقعاً به آنها نیاز دارید شامل لباس محصولات بهداشتی مانند خمیر دندان صابون شامپو غذا و ظروف برای غذا خورده می‌شوند سعی کنید که یک تجربه لذت بخش و در عین حال متعادل داشته باشید.

۲. استفاده نکردن از برنامه‌های غذایی دانشگاه
کارت غذای دانشگاه به دانشجویان امکان غذا خوردن بدون هزینه اضافی را می‌دهد البته شما باید هزینه آن را از قبل پرداخت کنید که باعث کاهش استرس مالی شما نیز می‌شود. اگر می‌خواهی در مورد وعده‌های غذایی خود نگران نباشید به شما توصیه می‌کنیم که برنامه‌های غذایی دانشگاه خود را چک کنید.

۳.‌ تمرکز نکردن بر افزایش مهارت‌های خود
به جای اینکه زمان زیادی را صرف شوخی و تلاش برای کنار آمدن با بقیه کنید این زمان را برای توسعه مهارت‌های خود به کار بگیرید پتانسیل خود را در تلاش برای دوستی با افرادی که مدت طولانی در زندگی شما نخواهند بود هدر ندهید اجازه ندهید زمانی که می‌دانید باید درس بخوانید فشار همسالان شما را از خوابگاهتان بیرون بکشد.

۴. نوشیدن الکل قبل از رفتن به کلاس
اگر قصد دارید نوشیدنی بخورید مطمئن شوید که پس از تحویل دادن تکلیف خود این کار را می‌کنید در غیر این صورت ممکن است اخراج شوید.

۵. شرکت مشتاقانه در تمامی کلاس‌ها
این مهم است که تا جایی که می‌توانید در طول سال‌های دانشگاه اطلاعات جمع کنید و از نظر تئوری شرکت در کلاس‌ها می‌تواند به آن کمک کند اما حقیقت این است که شما نمی‌توانید به موضوعی که به سادگی طنین انداز نمی‌شود علاقه‌مند شوید.

بنابراین اگر چیزی به نظر شما بی‌ربط است آن را کنار بگذارید ولی وقت آزاد خود را هدر ندهید آن را معطوف به چیزی کنید که شما را جذب می‌کند و واقعاً از آن لذت می‌برید این استراتژی شما را به سوی جلو و موفقیت پیش می‌برد و به معنای پذیرش چالش‌های بزرگتر و در عین حال ارزشمندتر است.

News Editor
Author: News Editor