• چ. اکتبر 23rd, 2024

با توجه به اینکه بسیاری از مردم تورنتو با هزینه های بالای زندگی دست و پنجه نرم می کنند، نقل مکان کردن به مناطق ارزان قیمت برای برخی ساکنان یک لزوم و ضرورت محسوب می شود.

با افزایش اجاره بها، بسیاری از مردم بیشتر حقوق خود را صرف هزینه های مسکن می کنند. گزارش جدید سایت liv.rent نشان می دهد که قیمت آپارتمان های معمولی تورنتو به دلیل افزایش نرخ وام مورگیج، همچنان رو به افزایش است. این امر صاحبخانه‌ها را مجبور می‌کند تا اجاره بهای بیشتری را برای پوشش وام مسکن خود در نظر بگیرند.

از ماه جولای، اجاره یک آپارتمان مبله یک خوابه در کلانشهر تورنتو در حال حاضر 2,268 دلار در ماه و در داون تاون تورنتو 2,455 دلار در ماه می باشد.

کسانی که در این منطقه به دنبال ارزان‌ترین مکان برای اجاره هستند، می‌توانند همان نوع واحد را با 719 دلار ارزان‌تر، در اوشاوا اجاره کنند. با 1736 دلار در ماه می توانید به اوشاوای معروف بروید. در حال حاضر، این منطقه ارزان ترین مکان برای زندگی در کلانشهر تورنتو محسوب می شود.

گرچه ممکن است برخی بگویند که این قیمت برای اوشاوا واقعا مسخره و مضحک است اما این نشان می دهد که بازار مسکن تورنتو چقدر بی رحم شده و به طور کلی زندگی در انتاریو چقدر پرهزینه شده است.

اگر فکر رفتن به اوشاوا را نمی توانید در ذهن تان تصور کنید، می توانید برامپتون را انتخاب کنید. برامپتون دومین شهر ارزان قیمت برای اجاره یک واحد تک خوابه است که باید ماهی 1747 دلار بابت اجاره بپردازید.

جدول میانگین اجاره بها در شهرهای مختلف کلانشهر تورنتو(liv.rent)

News Editor
Author: News Editor